וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורניר הקדם-אולימפי: ניצחונות לצרפת, איטליה ולטביה

הצרפתים קיבלו 27 נקודות מדה קולו בניצחון 84:93 על הפיליפינים. איטליה גברה בתום מותחן 60:67 על קרואטיה למרות יום גדול של בוגדנוביץ' ואילו הלטבים גברו 59:71 על צ'כיה של ננו גינזבורג

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר. AP
זה ממש לא הלך בקלות לטוני פארקר נגד הפיליפינים/AP

היום השני בטורניר הכדורסל הקדם-אולימפי של ריו 2016 נערך היום (שלישי) וכולל שישה משחקים בבתים השונים.

במשחק המרכזי שנערך במנילה, גברה צרפת, הפייבוריטית הברורה של הבית להעפיל למשחקים בריו, על הפיליפינים 84:93. הנבחרת של וינסנט קולה התקשתה מאוד מול הנבחרת האסיאתית, שעלתה ליתרון 22:30 בתום הרבע הראשון. צרפת השתלטה על המשחק, ירדה למחצית ביתרון 2 נקודות, ובסוף הרבע השלישי הוליכה 66:77, במה שהיה אמור לגמור את הסיפור, אלא שהפיליפינים פתחו בצורה נהדרת את הרבע האחרון וצימקו עד ל-4 הפרש, אך לא יותר מכך. את צרפת הוליכו נאנדו דה קולו עם 27 נקודות (9 מ-14 מהשדה) וטוני פארקר עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים, כשאת הנבחרת המארחת מוביל אנדריי בלאץ' עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים.

במשחק המוקדם ניצחה קנדה במשחק שפתח את בית א' את טורקיה 69:77. הקנדים, שמציגים סגל הכולל ארבעה שחקני NBA, פלוס הבחירה מספר 1 לשעבר אנתוני בנט, היו ביתרון מהפתיחה, כאשר הם מסיימים את המחצית הראשונה ב-30:39 ומצליחים לשמור על פער יציב גם במחצית השנייה. קורי ג'וזף מטורונטו כיכב עם 21 נקודות וחמישה אסיסטים, האלוף הטרי טריסטן תומפסון גלע 10, ממש כמו פיליפ סקראב מפרנקפורט. מנגד, סינאן גולר הוביל את טורקיה עם 14 נקודות.

שחקן נבחרת לטביה יאניס שטרלניקס. GettyImages
ניצחון גדול ללטביה על צ'כיה/GettyImages

המשחק הגדול של היום נערך בטורינו, שם גברה איטליה על קרואטיה 60:67. איטליה תפגוש בחצי הגמר את המפסידה במשחק בין יוון למקסיקו מחר. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך לקראת סיום הרבע השלישי התעורר מרקו בלינלי, והריץ את איטליה ליתרון 7, עליו שמרו עם הרבה אופי בדקות הסיום בדרך לניצחון. מרקו בלינלי הוליך את קלעי איטליה עם 19 נקודות, כשבקרואטיה היה זה בויאן בוגדנוביץ' ביום נהדר עם 26 נקודות. במשחק המוקדם גברה מקסיקו על איראן 70:75. פרנסיסקו קרוז הצטיין עם 18 נקודות, חורחה גוטיירס הוסיף 15 ומיודענו פול סטול קלע 9.

בבלגרד הפסידה צ'כיה של ננו גינזבורג ללטביה 71:59. שחקניו של גינזבורג יצטרכו לנצח את יפן מחר כדי לעלות לחצי הגמר, שם צפויים לפגוש את סרביה. הצ'כים שלטו בפתיחה, הוליכו 13:20 ברבע הראשון, אך מהשלב הזה קלעו באחוזים מחרידים, והפגינו הרבה מאוד עצבים, כשמנגד הלטבים מנצלים זאת כדי לברוח במחצית השנייה לניצחון. ברטנס הוליך את קלעי לטביה עם 18 נקודות, כשבצ'כיה שקלעה 11 מ-23 מקו העונשין, קלעו שני שחקנים בלבד בספרות כפולות - בלייק שילב ויאן וסלי עם 10 כל אחד. במשחק המוקדם ניצחה פורטו ריקו את אנגולה 81:91. קרלוס ארויו וג'יי ג'יי בראה, שנפצע סמוך לסיום, הובילו את הנבחרת עם 18 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully