וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באתלטיקה: קרויטר ודורוז'ון צריכים תוצאה טובה

5.7.2016 / 15:00

האליפות יוצאת לדרך באמסטרדם (רביעי) והשניים יצטרכו להראות שהם בכושר מתאים לאולימפיאדה. אולגה לנסקי ומעיין שחף ינסו לקבוע קריטריון. 16 אתלטים ישראלים ישתתפו בתחרויות

דימה קרויטר קופץ לגובה. GettyImages
צריך 2.24 לפחות. קרויטר/GettyImages

חודש בלבד לפני האולימפיאדה בריו, אליפות אירופה באתלטיקה תצא לדרך מחר (רביעי) באמסטרדם, הולנד. 16 אתלטים ואתלטיות מישראל ישתתפו בתחרויות, כאשר מדובר באחת המשלחות הגדולות אי פעם שמגיעות מישראל לתחרות.

מספר אתלטים ינסו לנצל את המעמד ולקבוע את הקריטריון למשחקים האולימפיים ולצדם, יש גם כאלה שיהיו חייבים להוכיח את יכולתם, אפילו שכבר רשמו את הקריטריון.

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון, שלא התחרתה בשנת 2016 ונעדרה בין היתר מאליפות ישראל האחרונה, תהיה חייבת לספק הטלה אחת לפחות של 64 מטרים. הקופץ לגובה דימה קרויטר טרם עבר ב-2016 גובה של 2.24 וגם הוא נמצא בסכנה לקראת ריו, במקרה שלא יעמוד במטרה כעת. הוועד האולימפי יכול לשלוח לריו אתלטים שקבעו את הקריטריון בעבר, גם אם הם לא הוכיחו את יכולתם השנה, אולם חברי הוועד עשויים להחליט שאתלט שלא מוכיח את יכולתו בתקופה האחרונה, לא יהיה על המטוס לברזיל, כך שעבור דורוז'ון וקרויטר מדובר בתחרות חשובה ביותר.

שתיים שטרם קבעו קריטריון ויקבלו את אחת ההזדמנויות האחרונות שלהן הן האצנית אולגה לנסקי, שתנסה לרדת מ-23.20 שניות בריצה ל-200 מטרים, דבר אותו לא הצליחה לעשות באליפות ישראל האחרונה. הקופצת לגובה מעיין שחף תקווה לעבור 1.93 מטרים.

דונלד סנפורד יחפש מדליה בריצה ל-400 מטרים. באליפות ישראל האחרונה קבע סנפורד את תוצאת השנה שלו והוא נמצא בכושר טוב ומאמין שהוא יכול לרדת מ-45 שניות ולהעפיל לפחות לחצי הגמר בריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully