וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי מילר: "השגרה במכבי תל אביב זה לנצח ונחזיר אותה השנה"

מילר ושחקן הרכש השני של הצהובים, סוני ווימס, הוצגו במדי קבוצתם החדשה. ווימס אמר: "שמעתי שלמכבי היו קשיים בשנתיים האחרונות והמטרה היא לזכות באליפות וגם ביורוליג"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שני שחקני הרכש החדשים של מכבי תל אביב, קווינסי מילר וסוני ווימס, אשר נחתו אמש (שני) בישראל, הוצגו היום במדי המועדון החדש שלהם.

קווינסי מילר אמר: "אני ממש מתרגש, רק קצת עייף. הגעתי מטיסה ארוכה, אבל אני כבר מוכן. עברתי בדיקות רפואיות ובגלל הג'ט לג, ישנתי כל הלילה הראשון שלי בתל אביב. אני מבין את המטרות של הקבוצה. המטרות של כל קבוצה הן לנצח, זה תמיד היה ויהיה ככה. השגרה במכבי תל אביב זה לנצח ונחזיר אותה השנה. אל תדאגו. עוד תראו מה נעשה. הייתה לנו היכרות ראשונית עם המאמן והספקנו לדבר רק חמש דקות, אבל ראינו שהוא בחור נהדר. הוא שאל שאלות שרוב המאמנים לא שואלים".

סוני ווימס: "שמעתי שלמכבי היו קשיים בשנתיים האחרונות והמטרה היא לזכות באליפות וגם ביורוליג. אני מקווה שנעמוד במשימות האלה. רוב השחקנים די חדשים עבורי וגם את קווינסי הכרתי היום. זו פעם ראשונה שאני פוגש את כולם ועכשיו נהיה חברים לקבוצה וסוג של אחים. המאמן נראה כמו מישהו עם אישיות נהדרת והמטרות של כולנו זהות, לזכות בתארים ולהחזיר את מכבי לרוח הניצחונות שהיא התרגלה אליה".

סוני ווימס עם קווינסי מילר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מתרגלים לחולצות החדשות. ווימס ומילר/יוסי ציפקיס
קווינסי מילר עם סוני ווימס מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
קווינסי מילר עם סוני ווימס מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

ווימס (1.98, 29), שיכול לשחק כקלע וכסמול פורוורד, נבחר במקום ה-39 על ידי שיקגו בולס בדראפט 2008. הוא הספיק לשחק גם בדנבר ובטורונטו, לפני שהגיע לז'לגיריס קובנה בשנת 2011. לאחר מכן עבר שלוש עונות בצסק"א מוסקבה, עד שחזר לקדנציה נוספת בליגה הטובה בעולם, ושיחק במדי פיניקס ופילדלפיה, ממנה שוחרר בסוף העונה החולפת.

גם למילר (2.06, 23) עבר ב-NBA והוא נבחר במקום ה-38 על ידי דנבר נאגטס בדראפט 2012. הוא הספיק לשחק במדי הנאגטס 52 משחקים, וחווה תקופות קצרות גם בסקרמנטו ודטרויט. את העונה שעברה העביר בכוכב האדום בלגרד, ורשם עונה מצוינת בה נבחר לחמישיה השניה של היורוליג.

דיוויד פדרמן שמעון מזרחי עם סוני ווימס קווינסי מילר ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
דיוויד פדרמן שמעון מזרחי עם סוני ווימס קווינסי מילר ארז אדלשטיין/יוסי ציפקיס
דיוויד פדרמן שמעון מזרחי עם סוני ווימס קווינסי מילר ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
דיוויד פדרמן שמעון מזרחי עם סוני ווימס קווינסי מילר ארז אדלשטיין/יוסי ציפקיס
דייויד פדרמן מכבי תל אביב עם שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
דייויד פדרמן מכבי תל אביב עם שמעון מזרחי/יוסי ציפקיס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully