וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו חזר להתאמן, ניסיון להכשירו לקראת שריף

5.7.2016 / 12:41

הקשר הניגרי ערך אימון ראשון אחרי ארבעה ימים של חופש שניתנו לו על ידי הצוות המקצועי והפיזיולוגי של המועדון כדי להקל על העומס. הבלם החדש ויטור צפוי ליטול חלק במשחק האימון מול רוך

יוסי ציפקיס

קשרה הניגרי של הפועל באר שבע , ג'ון אוגו, ערך אתמול אימון ראשון לאחר ארבעה ימים של חופש שניתנו לשחקן על ידי הצוות המקצועי והפיזיולוגי של המועדון. אוגו סובל כידוע מעומס על הברכיים ובקבוצה החליטו לתת לו מספר ימי מנוחה כדי לנסות ולהקל על העומס בתקווה להכשיר אותו למשחק מול שריף טירספול במוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא.


עוד בנושא:

בהפועל באר שבע מעריכים שפציעתו של מיגל ויטור לא חמורה
הכנה: הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את פוגון שצ'צין

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. טוויטר, צילום מסך
עדיין בספק למפגש מול שריף. ג'ון אוגו/צילום מסך, טוויטר

הקשר הניגרי בספק לפי הצוות הפיזיולוגי, אך אתמול הוא ניסה להיכנס לעניינים וערך אימון כמעט מלא כשגם היום הוא צפוי לנסות ליטול חלק באימון הבוקר. מי שצפוי לרשום היום דקות ראשונות הוא הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור שייטול חלק במשחק האימון נגד רוך הפולנית במשחק שינעל למעשה את מחנה האימון של האלופה הישראלית.

מחר תנחת הקבוצה בארץ כשבמקביל יפתחו במועדון את מכירת הכרטיסים למשחק מול שריף כשהצפי הוא שכל הכרטיסים יימכרו במהרה והאיצטדיון יהיה מלא במפגש מול אלופת מולדובה. בבאר שבע אמנם עדיין לא מסכמים את המחנה אך בקרב אנשי המועדון ישנה שביעות רצון גדולה מהפן המקצועי וכן החברתי כאשר ניכר שגם שחקני הרכש החדשים, בייחוד הישראלים יובל שבתאי וגיא חיימוב התחברו מהר מאוד למרקם החברתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully