וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מעריכים שפציעתו של מיגל ויטור לא חמורה

3.7.2016 / 10:20

הבלם ספג מכה ולא שותף במשחק האימון, אך מאוחר יותר ערך אימון ריצה. שבתאי זכה לשבחים: "השתלב מצוין, רואים שהוא רעב להצליח". טראבין ואלקרינאווי בדרך לבני לוד

יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע ממשיכים להביע שביעות רצון מהקצב ומההתקדמות במחנה האימונים. אמש (שבת) רשמה הקבוצה ניצחון שני במחנה האימונים, כשגברה 1:2 על פוגון שצ'צין הפולנית. בהפועל באר שבע יודעים שיש להם עוד הרבה עבודה אך מתעודדים מהיכולת ומרצון השחקנים, כשמאור מליקסון ומאור בוזגלו המשיכו להראות שהם נמצאים בכושר מצויין.

מי שזכה למחמאות מחבריו היה יובל שבתאי שכבש את השער השני והיה מהמצטיינים במגרש: "שבתאי השתלב פה מצוין עד עכשיו", אמר אחד השחקנים. "הוא הציג משחק טוב אבל ככה הוא גם נראה באימונים. רואים עליו שהוא רעב להצליח".

מי שלא שותף הוא הבלם החדש של הקבוצה מיגל ויטור. הפורטוגלי היה אמור לרשום דקות ראשונות אך ספג מכה ברגלו באימון שלפני וזכה למנוחה בשל כך. בקבוצה העריכו שהבלם לא סובל מחבלה שתגרום לו להיעדר כשהוא כבר ערך אימון ריצה ולא נראה שיש לו מגבלה בתנועה.

בעניין אחר, שני השחקנים הצעירים מוסא טראבין ועמראן אלקרינאווי, יושאלו כדי שיצברו ניסיון. משא ומתן מתקדם מתקיים עם בני לוד מהליגה הלאומית ונראה כי השניים יושאלו בסופו של דבר לקבוצה זו.

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
ערך אימון ריצה. ויטור/אתר רשמי, הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully