וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: חוזהו של לימונד הוארך, רות'בארט שוחרר

5.7.2016 / 15:06

האדומים ניצלו את אופציית היציאה מחוזהו של הסנטר (2.17, 30) שחתם בקיץ שעבר לשנתיים והאריכו את החוזה של הגארד המצטיין: "מהרגע שהגעתי להפועל מצאתי בית חם ומשפחה"

one

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה והיום (שלישי) הודיעה הקבוצה כי האריכה את חוזהו של רביב לימונד בשנתיים נוספות, זאת לאחר שהסיכום בין הצדדים הושג לפני זמן רב. לימונד, שהגיע להפועל לפני שלוש שנים, מדורג במקום ה-20 בקלעי כל הזמנים של האדומים, וצפוי לעבור את 1,500 הנקודות במדים האדומים בעונה הבאה.

"אני שמח להישאר במועדון שהפך לחלק בלתי נפרד ממני", אמר לימונד לאתר הרשמי לאחר החתימה, "מהרגע שהגעתי להפועל מצאתי כאן בית חם ומשפחה. אנחנו זוכרים את סוף העונה שעברה, ובטוחים שהעונה נהיה טובים יותר. אני קורא לקהל שלנו להמשיך בקצב רכישת המנויים ולמלא את האולם".

יו"ר הקבוצה רמי כהן הוסיף: "החיבור בין הפועל לרביב הוא מושלם. רביב מצא בהפועל בית חם ואנחנו רואים בו כאחד שהיה איתנו תמיד. אנחנו שמחים להמשיך בייחד ומקווים לעשות עוד צעד אחד קדימה"

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"המועדון הפך לחלק בלתי נפרד ממני". רביב לימונד/ברני ארדוב

כמו כן הודיעה הקבוצה לסנטר רוברט רות'בארט כי היא מנצלת את סעיף היציאה שיש לו בחוזה, ומשחררת אותו. במסגרת סעיף היציאה תשלם הפועל פיצוי כספי לשחקן. השחקן, שהגיע לאדומים בעונה שעברה מעירוני נהריה, מבוקש מאוד על ידי מספר קבוצות בליגת העל, אך ייתכן שינסה שוב לנצל את האופציה האירופית, אחרי ששיחק בהצלחה במשך שלוש שנים באירופה.

רות'בארט (2.17, 30) מחזיק בארבע אזרחויות ואת הקריירה בישראל פתח בעונת 2006/7 בגליל עליון. אחרי עונה בבוסניה הצטרף לעירוני נהריה לקדנציה ראשונה והרשים. הוא המשיך בנדודים שלו בשתי עונות סבירות בברק נתניה ומכבי חיפה לפני שיצא לאירופה ושיחק באולימפיה לובליאנה, בליגה הראשונה בפולין ובליגה השנייה בטורקיה. בעונת 2014/15 חזר לנהריה והיה מהשחקנים המצטיינים בליגה עם 13.3 נקודות ו-8.7 ריבאונדים מה שהוביל את הפועל תל אביב להחתים אותו, והוא רשם ב-32 משחקים 10.4 נקודות ו-6.8 ריבאונדים למשחק.

הסגל של שרון אברהמי כולל נכון לעכשיו את תמיר בלאט, רביב לימונד, דניאל איידן, מתן נאור, שחתם לעונה נוספת ותומר גינת, לצד הזר אלאנדו טאקר שהגיע מקרית גת. בקבוצה יעשו מאמצים בתקופה הקרובה לצרף גארד נוסף ושני שחקני פנים כדי לסגור את הסגל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל תל אביב רוברט רות'בארט. ברני ארדוב
נפרד מהאדומים. רות'בארט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully