וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: יפתח זיו חתם לעונה אחת

5.7.2016 / 16:37

הגארד המוכשר (1.91, 21) שעשה העונה פריצה במדי בני הרצליה עם 5.5 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק, הפך לרכש הראשון של מאיר טפירו. מגעים עם יחזקאל סקוורר. כדיר ורות'בארט מועמדים

יפתח זיו בני הרצליה מול ריצ'רד הנדריקס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לאשדוד. יפתח זיו/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה רשמה היום (שלישי) החתמת שחקן ראשונה בעידן מאיר טפירו - הגארד יפתח זיו ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה ובני הרצליה. על המגעים עם זיו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט הבוקר. במועדון מעיר הנמל סימנו את זיו עם הגעתו של טפירו, והתחרו עליו עם מספר מועדונים, ביניהם גלבוע/גליל והפועל אילת. שחקן נוסף שנמצא במגעים עם הקבוצה הוא יחזקאל סקוורר, שמחזיק בהצעה גם ממכבי קרית גת.

זיו (1.91, 21) גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה והיה שחקן העונה בליגת העל לנוער, מה שהוביל אותו לסגל של נבחרת הנוער. בעונת 2013/14 יצא בהשאלה לקרית אתא מהלאומית, אך לאחר שלא שיחק עבר לטבעון/מגידו שם קיבל יותר דקות משחק. בעונת 2014/15 חזר למכבי חיפה, אך מיעט מאוד לראות דקות משחק ושותף רק ב-11 משחקים. העונה שודרג מעמדו וב-12 משחקים הוא שיחק 7.8 דקות בהם רשם 2 נקודות למשחק. במהלך העונה פנתה בני הרצליה למכבי חיפה בבקשה לקבל את זיו, בזכות ההיכרות של מיקי גורקה עם השחקן, והוא הפך להיות רכז ראשון בשרון ונראה טוב מאוד עם 5.5 נקודות ו-2.8 אסיסטים ב-18.2 דקות למשחק.

זיו מצטרף לאור סולומון בסגל של מאיר טפירו, כשגם לנועם לייש יש חוזה לעונה הבאה, אך לא בטוח האם ישאר בקבוצה אחרי הפציעה שעבר בעונה שעברה. בקבוצה מעוניינים לצרף שחקן פנים איכותי, ובין המועמדים נמצאים רוברט רות'בארט ואלישי כדיר.

עדכון ראשון: 9:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully