וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר ההצלחה: ציבולקובה תדחה את החתונה בגלל גמר ווימבלדון?

הטניסאית הסלובקית אמורה להתחתן ביום שבת, אולם ההעפלה המפתיעה לרבע הגמר עשויה לשנות את התכנית: "הלוואי שנדחה את החתונה בגלל שאגיע לגמר. זה יהיה חלום שמתגשם"

דומיניקה ציבולקובה טניסאית סלובקית. AP
תשמח לדחות. ציבולקובה/AP

להצלחה יש מחיר. הטניסאית הסלובקית דומיניקה ציבולקובה השוותה אתמול (שני) את הישג השיא שלה בטורניר ווימבלדון, לאחר שגברה בתום מותחן מצוין בשלוש מערכות על הפייבוריטית אגניישקה רדוואנסקה מפולין, 3:6, 7:5, 7:9 והעפילה לרבע הגמר על הדשא הלונדוני.

בשלב הבא תפגוש המדורגת 19 את הרוסיה ילנה וסנינה ואם תנצח ותגיע לארבע האחרונות, היא תיאלץ לדחות את החתונה שלה. ציבולקובה תכננה להינשא במולדתה ביום שבת לבחיר לבה, מיסו נבארה, אבל באותו יום ייערך גמר ווימבלדון והטניסאית כבר הודיעה שדחיית החתונה, בנסיבות הנכונות, תהיה "הגשמת חלום" מבחינתה.

"הלוואי שנדחה את החתונה. שום דבר יותר טוב מזה לא יכול לקרות לי בקריירת הטניס שלי", הוסיפה ציבולקובה, "אין בעיה לדחות את החתונה בשבוע ואם אצליח בווימבלדון, האירוע יהיה אפילו יותר כיף. הבנו שיש לנו בעיה בתאריכים רק כשהייתי באמבטיית הקרח אחרי שמינית הגמר. אמרתי לצוות שלי 'אוקיי, עכשיו זה מתחיל להיות רציני יותר. אם אני מנצחת מחר, צריך למצוא פיתרון לחתונה'. אם באמת אנצח ברבע הגמר, נשנה תאריך, כי אחרת לא נספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully