וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: ניב ברקוביץ' ואיגור נסטרנקו חתמו לעונה אחת

5.7.2016 / 8:22

הקבוצה מעין שרה קרובה להשלים את הסגל הישראלי שלה לאחר שהשאירה את הרכז וצירפה את הסנטר מנס ציונה. היו"ר ניסים אלפסי: "הצהרת כוונות, הן בליגה הישראלית, והן בליגת האלופות"

שחקן עירוני נס ציונה איגור נסטרנקו. ברני ארדוב
מצטרף לנהריה. נסטרנקו/ברני ארדוב

עירוני נהריה קרובה מאוד להשלים את הסגל הישראלי שלה לעונה הבאה, כשהבוקר (שלישי) הודיעה הקבוצה מעין שרה על החתמתם באופן רשמי של הרכז ניב ברקוביץ', שממשיך לעונה שנייה במועדון, ושל הסנטר איגור נסטרנקו שמגיע מהיורדת עירוני נס ציונה. השניים מצטרפים ליהונתן שולדבראנד, שהגיע ממכבי אשדוד, סטו דגלאס שמצטרף ממכבי קרית גת והקפטן ערן אסנטי שיפתח את עונתו הרביעית במועדון הסגול. כזכור, נהריה תשתתף במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, ואם תעבור יריבה אחת במפגש כפול, היא תעפיל למפעל החדש, ואם תודח תעבור לשחק ביורופקאפ.

"החתמת השחקנים מעידה על הצהרת כוונות , הן בליגה הישראלית והן בליגת האלופות באירופה", אמר היו"ר ניסים אלפסי לאחר ההחתמות", אין ספק שנבנית קבוצה חזקה ואטרקטיבית לשני המפעלים כפי שהתחייבנו בפני האוהדים, וכמובן בתמיכתו הגדולה של ראש העיר ז'קי סבג. אני שמח מאוד שניב ברקוביץ ממשיך איתנו עונה נוספת, וזאת לאחר העונה המוצלחת. ניב הפך להיות בורג חשוב בקבוצה ואין לי ספק שימשיך להנהיג ולהוביל את המועדון להישגים ספורטיביים וזאת בדרכו השקטה והצנועה".

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בנהריה. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

ברקוביץ' (30, 1.90) הגיע לנהריה בקיץ שעבר אחרי שנתיים בהפועל אילת והיה מהגורמים הבולטים בריצה של הקבוצה שהסתיימה במקום הרביעי בטבלה. ב-26 משחקים הוא רשם 6.3 נקודות, 6.6 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. מלבד אילת ונהריה שיחק הרכז גם ברמת השרון, אליצור קרית אתא, הפועל עפולה, הפועל חולון, מכבי אשדוד, אליצור אשקלון ובני הרצליה.

נסטרנקו (26, 2.03) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ששיחק בנבחרות הצעירות של ישראל. הסנטר שיחק במשך שש שנים בקבוצות הבוגרת של ראשון לציון, כשבטווח רשם עונה אחת במדי אליצור יבנה מהליגה הלאומית, אך באף עונה לא גיע ל-10 דקות משחק בממוצע. עונתו הטובה ביותר הייתה עונת 2013/14 כשרשם 3 נקודות ו-2.1 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה עבר לעירוני נס ציונה ורשם 4.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים ב-12.4 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully