וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאלב טואטחה נחת בגרמניה ועבר בדיקות רפואיות בפרנקפורט

5.7.2016 / 8:14

השחקן סגר את תנאיו וצפוי להצטרף לנשרים רשמית השבוע, לאחר סיכום סופי בין המועדונים. במכבי חיפה סבורים: לפחות אחד מבין שלומי אזולאי או אייל גולסה יהיה בקבוצה. דיווח בספרד: חיחון מעוניינת במארק ואליינטה

צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה בניסיונות לצרף קשר למרכז השדה. אחרי העיכוב בשחרור שלומי אזולאי, במועדון מתכוונים לסגור את הנושא עד סוף השבוע וסבורים שלפחות אחד מבין השניים, שלומי אזולאי או אייל גולסה, יגיעו. אזולאי הבהיר לראשי המועדון כי הוא מאוד מעוניין שהעסקה תיסגר. אתמול (שני) בשעות הערב שוחח אבי נמני עם אזולאי והבהיר לו כי בעקבות פערים בעסקת עטר מכבי תל אביב אינה מוכנה לשחרר אותו, זאת מספר שעות אחרי שנראה היה שהעסקה סגורה. "מכבי תל אביב עושה טעות. בסוף היא תישאר עם אזולאי, אבל בלי גולסה ועטר", אמר מקורב לירוקים.

כזכור, בשבוע שעבר שוחח בכיר עם גולסה, ושם טענו כבר אז שהם מעוניינים בשחקן ללא קשר לאזולאי. אתמול נערכה שיחה נוספת בן הצדדים. יעקב שחר ובן דב, שהיו אמורים לנחות אתמול בארץ, ינחתו רק היום. המטרה, כאמור, לנסות ולסגור את שתי העסקאות.

כזכור, שלשום פרסמנו כי מכבי תל אביב רוצה לשחרר את אזולאי וזאת בתנאי שמכבי חיפה תרד מקשר פאוק סלוניקי לשעבר. בחיפה המתינו לשחרור, אך כשלא הגיע המשיכו בניסיונות לצרף את גולסה. "רוני רוצה לפחות אחד מהשניים האלה", הבהירו אתמול בחיפה.

עוד בנושא:
מכבי חיפה דורשת שני מיליון יורו על עטר
מכבי תל אביב מעכבת את שחרור שלומי אזולאי

ניימאר עם שלומי אזולאי. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
אחד מבין השניים כנראה יהיה במכבי חיפה בעונה הבאה/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

עסקת טאלב טואטחה לפרנקפורט, שעליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, טרם נסגרה סופית, זאת בשל העובדה שהמועדונים עדיין לא השלימו סופית את ההעברה. יחד עם זאת, הלילה התברר שטואטחה נחת בגרמניה, עבר בדיקות רפואיות בהצלחה והוא ממתין לחתימה בין המועדונים. השחקן עצמו כבר סיכם את תנאיו ונראה כי כל שדרוש להשלמת העסקה הוא העברת הטיוטות בין המועדונים.

ההצעה הגבוהה ביותר שקיבל טואטחה בן ה-24 עד היום הייתה מקבוצת קסימפאשה הטורקית. זה קרה בקיץ שעבר, כאשר אלה היו מוכנים לשלם 1.1 מיליון יורו, כשחיפה דרשה 1.7 מיליון לפחות, מה גם שרוני לוי לא רצה לשחרר אותו. העונה הבינו הירוקים כי אין מנוס משחרור טואטחה, משום שגם אם היה נשאר בארץ היה עובר למכבי תל אביב במסגרת עסקת טרייד.

כזכור, מכבי תל אביב הציעה לחיפה את שלומי אזולאי במסגרת העסקה הזאת, אולם מאוחר יותר חיפה הבינה שטואטחה צפוי לצאת לחו"ל ולכן דרשה את אזולאי מחוץ למסגרת העסקה. בתקשורת הגרמנית דווח אתמול בפעם הראשונה על מועמדות טואטחה לקבוצה הגרמנית. שם סבורים כי העסקה תיסגר רק לאחר הגעת בלמים בכירים, אך על פי עיתונאים מקומיים אם המועדונים יסכמו את ההעברה קודם לכן, היא תיחתם ללא קשר להגעת שחקנים אחרים. ובינתיים, בתקשורת הספרדית מדווחים שספורטינג חיחון מעוניינת במארק ואליינטה בלמה של הקבוצה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בשנה הבאה בגרמניה הבנויה. טואטחה/ברני ארדוב

בתוך כך, מכבי חיפה רכשה מערכת GPS משוכללת שבה משתמשות גם ארסנל, ברצלונה ויובנטוס. המערכת החדישה המולבשת כגופיה על גבי השחקנים, מודדת מספר פרמטרים מרכזיים מדי אימון על ידי חיישנים. אותם פרמרטרים מודדים תנועה, מרחק ריצה, עצימות הריצה, תנועה, רמות מהירות השחקן לאורך הפעילות, תאוצה , תאוטה, שינוי כיוון וכן, כח המושקע על ידי השחקן בדריכה על הקרקע (פרמטר המעיד על עייפות). בנוסף למעקב וניטור הדופק של כל שחקן לאורך כל הפעילות.

אורי הראל, מאמן הכושר של הקבוצה, בעל דוקטורנט לפיזולוגיה ונחשב למוביל בתחום: "שילוב של כל המדדים האלה, מאפשרים למעשה לעקוב באופן מדויק אחר עוצמת הפעילות ורמת העומסים המופעלים על השחקן ובמקביל להבין את התגובות הפיזולוגיות שלו בכל אימון ומשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully