וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאוניד קאופמן: "אליפות ישראל - ההזדמנות האחרונה של כולם להתכונן לדבר הגדול"

4.7.2016 / 21:51

מאמן נבחרת ישראל בשחייה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל: "הצלחה באולימפיאדה? שיא אישי. ברור שמטרת העל היא גמר אולימפי"

השחיינים עמית עברי, יעקב טומרקין, גל נבו. ניב אהרונסון
מבחן אחרון. עברי, טומרקין ונבו/ניב אהרונסון

איגוד השחייה ערך הערב (שני) מסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל בשחייה והציג את החליפות הרשמיות אותן ילבשו חלק משחייני המשלחת הישראלית לאולימפיאדת ריו.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה בביתו של אילן בן דרור, הבעלים של ספידו, שכל בגדי הים הם שלה, השתתפו יו"ר איגוד השחייה סימון דוידסון, מנכ"ל האיגוד אמיר נפתלי, סמנכ"לית ארגון "בטרם", עו"ד גלית גלעד, רון בולוטין, מנהל המשלחת הפראלימפית לריו, דודו מלכא, סגן ראש מינהל הספורט וכמובן נבחרת ישראל בשחייה ובשחייה אומנותית.

מאמן הנבחרת, ליאוניד קאופמן, התייחס לאליפות ישראל בשחייה שתיפתח ב-14 לחודש ואמר: "הייתי בלא מעט מקומות באירופה לאחרונה, בכולם כבר אין יותר תחרויות הכנה גדולות. אנחנו כיוונו ככה שהאליפות תהיה התחרות האחרונה לפני האולימפיאדה, ובאמת שפעם בארבע שנים הרוח האולימפית מכניסה רוח חדשה לאליפות, וזו תהיה באמת ההזדמנות האחרונה של כולם להתכונן לדבר הגדול באמת".

המאמן הוסיף: "הצלחה מבחינתי באולימפיאדה תהיה שהשחיינים יקפצו למים בבמה הכי חשובה, ויעשו שיא אישי. לא חשוב אם זה יעלה אותם שלב או לא, ברגע שהם יעשו את זה, הם עשו את שלהם מבחינתי. ברור שמטרת העל היא גמר אולימפי".

השחיינית עמית עברי. ניב אהרונסון
בגד ים חדש. עברי/ניב אהרונסון
השחיין יעקב טומרקין. ניב אהרונסון
"הצלחה - שיא אישי". טומרקין/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully