וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טים דאנקן יודיע בקרוב על פרישה מכדורסל, גאסול יחליפו בסן אנטוניו

סנטר סן אנטוניו בן ה-40, שרק לאחרונה בחר להפעיל אופציה על חוזה לעונה נוספת, העביר מסרים למקורביו ולמועדון לפיהם הוא קרוב מאוד להחלטה על עזיבה. פאו גאסול סיכם ויחתום לשנתיים

טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. AP
קרוב להודיע על פרישה, עצוב. דאנקן/AP

נראה שהדרמות ב-NBA לא פוסקות לרגע. אחרי הודעתו של קווין דוראנט על מעברו לגולדן סטייט, הערב (שני) מדווח הכתב אדריאן ווזנרובסקי כי טים דאנקן קרוב מאוד להחלטה על פרישה מכדורסל אחרי 19 עונות בליגה הטובה בעולם.

על פי הדיווח, סנטר סן אנטוניו בן ה-40 העביר לאנשי הקבוצה, לחבריו ולמקורבים אחרים מסרים על פיהם הוא צפוי להודיע בקרוב על פרישה מהמשחק. בהתבסס על כך, הספרס פועלים במרץ על מנת להחתים את פאו גאסול כמחליפו. דאנקן בחר להפעיל את האופציה שהייתה לו בחוזה לעונה הבאה רק לאחרונה, אבל הוא יקבל את 5.6 מיליון הדולר מהאופציה הזו בין אם ישחק ובין אם לאו.

דאנקן, שזכה בחמש אליפויות, נבחר שלוש פעמים ל-MVP של סדרת גמר ה-NBA ופעמיים ל-MVP של העונה הסדירה, ייזכר כאחד הווינרים הגדולים בתולדות הליגה. במהלך הקריירה שלו הוא העמיד ממוצעים נפלאים של 19 נקודות ו-10.8 ריבאונדים למשחק. העונה האחרונה שלו הייתה פחות מוצלחת ובמהלכה העמיד ממוצעים של 8.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בפחות מ-25 דקות לערב. כזכור, סן אנטוניו הודחה בחצי גמר המערב על ידי אוקלהומה סיטי. דאנקן סבל במשך זמן רב מפציעה בברך רגל שמאל ובעונה האחרונה סבל גם מפציעה בברך רגל שמאל.

סנטר שיקגו בולס פאו גאסול מאוכזב. AP
בדרך לסן אנטוניו. זה יהיה מעניין. גאסול/AP

במקום דאנקן, סן אנטוניו צפויה להחתים בקרוב מאוד את פאו גאסול. ווזנרובסקי מדווח כי הסנטר הספרדי צפוי לחתום לשתי עונות בקבוצה של גרג פופוביץ' תמורת 30 מיליון דולר. לספרדי תהיה אפשרות להפוך לשחקן חופשי בקיץ 2017 או לחתום על חוזה חדש עם הספרס. מה ששכנע את גאסול לעבור לסן אנטוניו זה הסגל המרשים של הקבוצה, ההיסטוריה והיחסים הטובים שלו עם פופוביץ'. גם טורונטו ופורטלנד חשקו בכוכב הספרדי, אבל הוא בחר אחרת.

* כדי לפנות מקום לגאסול, הספרס עובדים על טרייד שיעביר לקבוצה אחרת את בוריס דיאו.

  • עוד באותו נושא:
  • טים דאנקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully