וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות ריו 2016 בכדורסל: איטליה הביסה את טוניסיה, סרביה גברה על פורטו ריקו

הקרב על הכרטיס לאולימפיאדה יצא לדרך: האיטלקים ניצחו בביתם את הטוניסאים 41:68, הסרבים התקשו אך ניצחו את הפורטוריקנים 81:87. יוון הביסה את איראן, לטביה את יפן

קרלוס ארויו מול נמניה נדוביץ'. GettyImages
קרלוס ארויו מול נמניה נדוביץ'/GettyImages

מוקדמות ריו 2016 בכדורסל יצאו הערב (שני) לדרך עם שלושה ניצחונות חד צדדים ומשחק אחד שקול יותר, כאשר בסופו של דבר כל הפייבוריטיות השיגו ניצחון. בבית א' בטורניר שנערך בטורינו, יוון הביסה את איראן 53:78. שחקנה של מילווקי באקס, יאניס אנטטוקמפו, היה הקלע המצטיין עם 16 נקודות והוסיף גם שישה ריבאונדים. ניק קלאת'ס מפנאתנאייקוס הוסיף שישה אסיסטים ליוונים. בבית ב' של הטורניר, המארחת איטליה הביסה את טוניסיה 41:68. אנדראה בראניאני הצטיין בשורות האזורי עם 15 נקודות, דנילו גלינרי הוסיף תשעה ריבאונדים.

במסגרת הטורניר שנערך בבלגרד, סרביה התקשתה קצת יותר מול פורטו ריקו אך ניצחה אותה 81:87. נמניה נדוביץ' בלט עם 14 נקודות ומילוש תאודוסיץ' סיים עם שישה איסטים. ג'ון הולנד מנגד בלט עם 21 נקודות. בבית ב' של אותו טורניר, גברה נבחרת לטביה על נבחרת יפן בתוצאה 48:88. דייריס ברטנס מבילבאו היה המצטיין של הלטבים, לאחר שקלע 20 נקודות והוסיף ארבעה אסיסטים ושלושה ריבאונדים.

במסגרת שלב המוקדמות יש שלוש מדינות מארחות (סרביה, איטליה והפיליפינים), כאשר בכל מדינה נערך טורניר ובו שני בתים. שתי הנבחרות שמסיימות ראשונות בכל בית מתמודדות בשני חצאי גמר, כאשר המנצחת בגמר זוכה בכרטיס הנחשק לריו 2016. בסך הכל שלוש נבחרות יקבלו את הרטיס לאולימפיאדה.

ג'יי ג'יי בראה מול ניקולה יוקיץ'. GettyImages
ניקולה יוקיץ' מנסה לעצור את ג'יי ג'יי בראה/GettyImages
קספרס ברזינס עם מרקס מייריס. GettyImages
ברזינס חוסם את אונו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully