וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מארק קאבנדיש ניצח בקטע השלישי, החולצה הצהובה עדיין אצל סגאן

בפוטו פיניש מדהים שהוכרע על מספר מילימטרים בודדים, הבריטי גבר על אנדרה גרייפל והשיג את ניצחונו ה-28 בקריירה בקטע היומי. פיטר סגאן סיים רביעי אך ממשיך להוביל בדירוג הכללי

מארק קאבנדיש רוכב אופניים בריטי. AP
אחד הגדולים. מארק קאבנדיש/AP

באחד הקטעים הדרמטיים בשנים האחרונות בטור דה פראנס, ניצח היום (שני) מארק קאבנדיש את הקטע השלישי של התחרות כשהוא גובר במילימטרים בודדים על אנדרה גרייפל הגרמני. הבריטי ניצח בקטע היומי בפעם ה-28 בקריירה, מה שמעלה אותו למקום השני אי פעם בכמות הניצחונות, בצוותא עם ברנרד הינו ושני רק לאדי מרקס הגדול, שניצח 34 קטעים בשנים 1969-1975. פיטר סגאן שניצח בקטע השני, ממשיך להוביל וללבוש את החולצה הצהובה כשיוליאן אלאפיליפ ואלחנדרו ואלוורדה משלימים את השלישייה הראשונה.

הקטע היומי שהיה בין גרנביל ואנז'ה, כלל 215 קילומטרים כאשר במרביתו הובילו תומאס ווקלר ומעט לפניו ארמינדו פונסקה, שכבר השיג יתרון של 11 דקות, אך שמונה קילומטרים לסיום הספרינטרים נכנסו לעניינים. קאבנדיש בליווי חבריו לקבוצה היה מעט מאחורי גרייפל, כשהוא יודע שהגרמני הוא יריבו העיקרי לקראת הסיום. הבריטי האיץ לקראת הסיום וכפי שעשה 27 פעמים בשמונה השנים האחרונות, הצליח לסיים במקום הראשון, הפעם על חוט השערה. קאבנדיש ממשיך להחזיק בחולצה הירוקה, ששייכת למאיץ הטוב ביותר, בעוד יספר סטויבן מחזיק בחולצה המנוקדת, כמטפס הטוב ביותר.

קאבנדיש אמר לאחר הסיום הדרמטי: "בדרך כלל אני יודע אם ניצחתי או הפסדתי. היום כאשר חציתי את קו הסיום, חשבתי שלקחתי את זה אך שהכל יכול לקרות. ידעתי שעליי להגיע מאחור, כך שאוכל לתת את הכל בספרינט. הוא הופתע אך אני מאוד שמח שהצלחתי לעשות זאת. חבריי לקבוצה היו מדהימים, הסבנו גאווה לספונסרים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully