וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל מדריד נמצאו אשמות בקבלת סיוע כספי לא חוקי

קבוצות הפאר וחמש נוספות מהליגה הספרדית ייאלצו להחזיר סכומים משמעותיים בעקבות הגילוי כי נהנו משיעורי מס נמוכים ומכספי ציבור. "השימוש בכסף כדי לממן מועדוני כדורגל לא הוגן"

רויטרס
נשיא ריאל מדריד, פלורטינו פרס, עם נשיא ברצלונה, ג'וספ מריה ברתומאו. רויטרס
הסתבכו. בעלי ריאל וברסה/רויטרס

ריאל מדריד וברצלונה הן רק שתיים משבע קבוצות בליגה הספרדית שנמצאו אשמות בקבלת סיוע כספי לא חוקי מהמדינה, בניגוד לחוקי האיחוד האירופי. מדובר בשלוש חקירות נפרדות שהתנהלו במקביל ושבעקבותיהן נקבע כי על הקבוצות להחזיר את הסכומים שקיבלו.

אתלטיק בילבאו ואוסאסונה מצטרפות לריאל וברסה כקבוצות שנמצאו אשמות בקבלת הקלות בשיעורי המס במשך 20 שנה, כאשר הבלאנקוס בנוסף לכך אף הרוויחה משטחים שקיבלה מעיריית מדריד.

אלצ'ה, ולנסיה והרקולס חוייבו להחזיר סוכמי כסף משמעותיים למוסד הפיננסי להלוואות של העיר ולנסיה, השייך למדינה, בשל עזרה שקיבלו ממנו בתקופות בהן נמצאו במצוקה כלכלית.

בהצהרתה של קומישנרית האיחוד, מרגרט ווסטגר, נכתב: "שימוש בכספי משלמי המיסים על מנת לממן מועדוני כדורגל מקצועניים גורם לתחרות לא הוגנת. כדורגל מקצועני הוא פעילות מסחרית ומעורב בה הרבה כסף. כסף ציבורי חייב לעמוד בחוקי התחרות ההוגנת. החקירות שביצענו גילו כי הסכומים שהועברו לקבוצות הם לא כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully