וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן ריבלין אירח את שחקני הנבחרת הצעירה לרגל שבירת צום הרמדאן

שון גולדברג, סגס תאמבי, עומר דנינו, רמזי ספורי, דוד קלטינס, מוחמד חטיב, אור אינברום, עזאת חלאיילה, מיכאל אוחנה ומוחמד אבו אל היג'א התארחו במשכן הנשיא: "דוגמא מצוינת לאופן בו מתקיימים אחווה ורעות בין בני דת שונים לטובת המדינה"

נשיא המדינה ראובן ריבלין עם שחקני הנבחרת הצעירה. עמוס בן גרשום, מערכת וואלה! NEWS
נשיא המדינה ראובן ריבלין עם שחקני הנבחרת הצעירה/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל זומנו אתמול (ראשון) לסעודת ה'אפטאר' לשבירת צום הרמדאן במשכן נשיא המדינה ראובן ריבלין. בין האורחים היו המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, ניר לוין, מנהל הנבחרת, אלי רוזן, והשחקנים שון גולדברג, סגס תאמבי, עומר דנינו, רמזי ספורי, דוד קלטינס, מוחמד חטיב, אור אינברום, עזאת חלאיילה, מיכאל אוחנה ומוחמד אבו אל היג'א.

הנשיא בירך את שחקני הנבחרת והודה להם על הגעתם. ריבלין ציין כי "נבחרות ישראל, ובהן הנבחרת הצעירה, הן דוגמה מצוינת לאופן בו מתקיימים אחווה ורעות בין בני דת שונים לטובת המדינה ואחדות החברה הישראלית. קיימות בשטח קבוצות, שחקנים ומאמני כדורגל שפועלים בנחישות כדי לשמר את הספורט כתחרות בריאה ונטולת אלימות וגזענות".

לוין הודה לנשיא והבטיח כי "ההתאחדות לכדורגל תעשה כל שביכולתה כדי שהכדורגל ימשיך להיות כר פורה לחיזוק המרקם החברתי והאנושי, והדגיש כי נבחרות ישראל בכל הגילים, גברים ונשים, נהנות משילוב אידיאלי של בני דת שונים ורואות בכך מקור לעוצמה". מנהל הנבחרת, אלי רוזן, העניק לנשיא כדור עם חתימות השחקנים וברכת החג המסורתית "רמדאן כרים".

רמזי ספורי אמר: "אני מברך על הרכב הנבחרת הצעירה שהגיע לכאן ומייצג בצורה הכי טובה את החברות הגדולה בינינו. אנחנו יחד לאורך כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully