וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: פדרר, מארי וסרינה ברבע הגמר, נישיקורי ורדוואנסקה הודחו

המאסטרו גבר על ג'ונסון, מארי נראה מצוין בניצחון מול קיריוס, וויליאמס טיילה מול קוזנצובה. היפני נפצע ופרש מול צ'יליץ', ציבולקובה גברה על רדוואנסקה במותחן. גאסקה פרש מול צונגה

הטניסאי היפני קיי נישיקורי. רויטרס
סוף כואב. נישיקורי/רויטרס

יום שני המטורף בווימבלדון יצא היום (שני) לדרך עם כל שמיניות גמר הטורניר בגברים ובנשים.

הושלמה תמונת העולים לרבע הגמר בגברים, פרט למשחק אחד:
סם קוורי (28) - מילוש ראוניץ' (6)
רוג'ר פדרר (3) - מארין צ'יליץ' (9)
לוקא פויאה (32) - תומאש ברדיך (10)/ייז'י וסלי
אנדי מארי (2) - ג'ו ווילפריד צונגה (2)

תמונת העולות לרבע הגמר בנשים:
סרינה וויליאמס (ארה"ב, 1) - אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (רוסיה, 21)
דומיניקה ציבולקובה (סלובקיה, 19) - אלנה וסנינה (רוסיה)
סימונה האלפ (רומניה, 5) - אנג'ליק קרבר (גרמניה, 4)
ונוס וויליאמס (ארה"ב, 8) - ירוסלבה שבדובה (קזחסטן)

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
קטע את המומנטום של האמריקאי. פדרר/רויטרס

גברים

רוג'ר פדרר (3), אלוף ווימבלדון שבע פעמים בעבר, רוצה לנצל את ההדחה המוקדמת של נובאק דג'וקוביץ' וסטן ואוורינקה ואת ההיעדרות של רפאל נדאל כדי לזכות בתואר שמיני על הדשא בלונדון. הערב הוא עשה צעד נוסף אל עבר המטרה כשקטע את המומנטום של סטיב ג'ונסון (29 בעולם) עם 2:6, 3:6, 5:7. זה היה הניצחון ה-306 שלו בגרנד סלאמים, בכך הוא השווה את שיאה של מרטינה נבטילובה.

פדרר יפגוש את מארין צ'יליץ' (9), שניצל את פרישתו של קיי נישיקורי (5) כדי לעלות לרבע הגמר. המשחק הסתיים במצב של 1:6, 1:5 לקרואטי. היפני סבל מפציעה בצלעות כבר זמן מה, ולאורך כל שתי המערכות הראשונות לא נראה כמו עצמו.

אנדי מארי, המדורג הבכיר ביותר שנותר בטורניר (2), נראה נהדר מול ניק קיריוס הצעיר (15 בטורניר) והביס אותו 5:7, 1:6, 4:6 בתוך שעה ועוד 42 דקות בלבד וכשהוא מגביל את האוסטרלי ל-11 אייסים בלבד לעומת 8 שלו. זה היה המפגש החמישי בין מארי לקיריוס כשמארי שומר על מאזן מושלם מול האוסטרלי, שהצליח לזכות במערכה אחת בלבד מול אלוף ווימבלדון מ-2013. מארי ישחק בסיבוב הבא נגד ג'ו ווילפריד צונגה (12). הצרפתי היה אמור להתכתש בדרבי צרפתי לוהט עם רישאר גאסקה (7) במגרש מספר אחת, אך בפיגור 4:2 גאסקה, שנעצר בשנה שעברה רק בחצי הגמר, פרש, והשאיר את הכרטיס לרבע הגמר לצונגה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רישאר גאסקה טניסאי צרפתי. רויטרס
הפעם לא יגיע לחצי. גאסקה/רויטרס
מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
קאמבק ענק. ראוניץ'/רויטרס
טניסאי אמריקאי סם קוורי. AP
מסע הקסם נמשך. קוורי/AP

מילוש ראוניץ', המדורג שישי, שהגיע לפני שנתיים לחצי הגמר, התקרב לשחזור ההישג במגרש מספר שתיים מול דויד גופן הבלגי (11) אחרי קאמבק ענק מפיגור שתי מערכות וניצחון 6:4, 6:3, 4:6, 4:6, 4:6 לאחר שלוש שעות של משחק. ברבע הגמר הוא יפגוש את סם קוורי (28), שהדהים את נובאק דג'וקוביץ' ואת עולם הטניס בסיבוב השלישי, והיום ניצח בשמינית הגמר 4:6, 6:7 (5), 4:6 את ניקולא מאהו והפך לאמריקאי השלישי שמגיע למעמד רבע הגמר בטורניר ב-15 השנים האחרונות.

תומאש ברדיך, המדורג 10 בטורניר, היה קרוב מאוד להבטיח את המקום שלו ברבע הגמר. הצ'כי הוותיק הוביל 6:4, 3:6, 6:7 (8) ו-3:5 במערכה הרביעית על ההגשה שלו. למרות זאת, ברדיך נשבר והשניים שמרו על ההגשות שלהם עד 5:6 לו באותה מערכה. במשחקון הזה היו למדורג 10 שלוש אפשרויות שבירה וניצחון, אבל הוא איכשהו "הצליח" לא לנצל אף אחד מהן ו-וסלי שמר על ההגשות שלו והוביל את ההתמודדות לשובר שוויון. גם שם היו לברדיך שתי אפשרויות הכרעה וגם אותן הוא לא הצליח לנצל והפסיד בשובר השוויון 11:9. החשיכה עצרה את המשחק והמשחק יימשך מחר ויוכרע על מערכה אחת. המנצח ביניהם יפגוש את לוקא פויאה (32) שניצח 4:6, 6:4, 6:3, 4:6, 8:10 את ברנרד טומיץ' (19) במשחק שנמשך כשלוש שעות.

תומאש ברדיך טניסאי צ'כי. GettyImages
איכשהו, הצליח לא לגמור את המשחק היום. ברדיך/GettyImages
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
לא התקשתה. סרינה וויליאמס/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס פיגרה 2:1 מול אניקה בק, כולל שבירה, אבל חזרה, זכתה ב-11 מ-12 המשחקונים שלאחר מכן וניצחה 3:6, 0:6. הפעם, אחרי פתיחה מהוססת גברה האלופה המכהנת והמדורגת מספר אחת בעולם 5:7, 0:6 על סבטלנה קוזנצובה הרוסייה (13). במצב של 4:4 בסט הראשון הרוסייה השיגה שבירה אך סרינה החזירה מיד ושברה פעם נוספת לניצחון במערכה. השנייה כבר הייתה קלילה עבור האמריקאית שסגרה עניין עם בייגל מרשים. זה היה ניצחונה העשירי של סרינה על קוזנצובה מתוך 13 מפגשים. ברבע הגמר היא תשחק מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (23) שגברה על קוקו ונדוויי (30) 3:6, 3:6 תוך שעה ו-14 דקות.

המותחן הגדול של היום הגיע במפגש בין אגניישקה רדוואנסקה (3) ודומיניקה ציבולקובה (19). בתום שעתיים ו-59 דקות, לאחר שהפולניה הצילה נקודת משחק במערכה השנייה והסלובקית הצילה נקודת משחק משלה בסט השלישי והמכריע, ניצחה ציבולקובה 3:6, 7:5, 7:9. הסלובקית תפגוש ברבע הגמר את אלנה וסנינה, המדורגת 50 בעולם, לאחר שזו ניצחה בדרבי רוסי מותח ודרמטי במיוחד 7:5, 1:6, 7:9 במשחק שארך שעתיים ועוד 49 דקות.

אנג'ליק קרבר (4) עלתה לרבע הגמר לאחר שניצחה את אחת הטניסאיות המפתיעות ביותר עד כה, מיסקי דוי, 3:6, 1:6. בשלב הבא תפגוש את את סימונה האלפ (5) שניצחה 7:6 (5), 4:6, 3:6 את מדיסון קיז (9) בקרב איכותי מאוד. השתיים נפגשו פעמיים בעבר כשכל אחת מנצחת באחד מהמקרים, אבל שני המפגשים הללו היו בשנת 2014. הפעם האלפ הגיעה חדה, הייתה הראשונה לשבור במערכה הראשונה, ולמרות שהפסידה אותה בסופו של דבר בשובר שוויון, התאוששה משבירה מהירה במערכה השנייה ולא הביטה לאחור עד העלייה לרבע הגמר.

ונוס וויליאמס, שלא הייתה ברבע גמר ווימבלדון מאז 2010, הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב שמונה הגדולות בטורניר בו זכתה חמש פעמים בעבר. האמריקאית הוותיקה ניצחה 6:7 (4), 4:6 את קרלה סוארס נבארו הספרדייה, המדורגת 12. ונוס, שעלתה אחרי שבמשחק הקודם שלה הייתה הפסקת גשם בנקודת משחק לזכותה, נזקקה לשעה ועוד 35 דקות על מנת להשלים עלייה לרבע הגמר. ונוס תפגוש את ירוסלבה שבדובה (96 בעולם), שהפתיעה את לוסי ספארובה (28) 2:6, 4:6.

לוקא פויאה טניסאי צרפתי. רויטרס
איזה הישג ענק ללוקא פויאה/רויטרס
טניסאי בריטי אנדי מארי. רויטרס
נראה נהדר. מארי/רויטרס
ונוס וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
ונוס חוזרת לרבע הגמר אחרי שש שנים/רויטרס
הטניסאית הגרמניה אנג'ליק קרבר. רויטרס
עשתה את שלה. קרבר/רויטרס
הטניסאית הסלובקית דומיניקה ציבולקובה. רויטרס
איזה מותחן. ציבולקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully