וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהעונה הבאה: חוק הצעירים יכלול רק שני שחקנים

3.7.2016 / 19:26

במנהלת הליגה הוחלט לשנות את החוק שכלל עד עתה שלושה שחקנים צעירים כך שכל קבוצה תהיה חייבת להחזיק בסגל למשחק שחקן אחד מתחת לגיל 25 ושחקן נוסף מתחת לגיל 22

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
אחד הצעירים המבטיחים של מכבי. איתי שגב/ברני ארדוב

דירקטוריון מנהלת ליגת העל התכנס היום (ראשון) בתל אביב לישיבה ראשונה מאז גמר הפיינל פור, וקיבל החלטה משמעותית מאוד לקראת העונה הבאה. החל מעונת 2016/17 יצומצמו מספר השחקנים בחוק הצעירים משלושה לשניים - שחקן אחד מתחת לגיל 25 ושחקן מתחת לגיל 22 שיהיו חייבים להיות רשומים בסגל.

עד השנה חוק הצעירים כלל שני שחקנים מתחת לגיל 22 ושחקן אחד נוסף מתחת לגיל 25, מה שגרם לכך שהרבה קבוצות החזיקו בסוף הסגל מספר שחקנים צעירים שלא קיבלו דקות. במנהלת היה רוב לשנות את חוק הצעירים, שפוגע באופן ברור ביכולת של הקבוצות הגדולות להחזיק מספר רב של שחקנים בכירים. כמו כן שונה המרכיב שקובע מי הוא שחקן מתחת לגיל 25 ו-22, כך שהוא יהיה לפי שנה קלנדרית. שחקן מתחת לגיל 25 יהיה כזה שנולד אחרי ה-1 לינואר 1991 ומתחת לגיל 22 כזה שולד אחרי ה-1 לינואר 1994.

ישיבת המנהלת נפתחה בהרמת כוסית וברכות ליושב ראש מכבי ראשון לציון יצחק פרי על זכייתה של קבוצתו באליפות המדינה. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל הציג לפני חברי הדירקטוריון מצגת עם נתונים לסיכום העונה בירך את צוות המנהלת על עונה מוצלחת.

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully