וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הפסידה 2:0 ללודוגורץ, רוני לוי: "צריכים להתחזק"

הירוקים נחלו הפסד שני במחנה האימון באוסטריה. גילי ורמוט החמיץ פנדל בדקה החמישית, אלן טראורה הנבחן נכנס בדקה ה-70. המאמן: "הקבוצה נראתה טוב, התוצאה פחות חשוב כרגע"

אלאן טראורה נבחן במכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה, אתר רשמי
שיחק 20 דקות. טראורה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה, קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה במשחקי ההכנה שלה במחנה האימון באוסטריה והערב (שבת) הקבוצה של רוני לוי נחלה הפסד נוסף, הפעם 2:0 ללודוגורץ הבולגרית. כמו בהפסד הקודם לדינמו טיביליסי, רוני לוי פתח עם שחקני הרכש שלו פיראס מוגרבי, איאד אבו עביד וניקיטה רוקאביציה כשגם גארי קגלמאכר קיבל את חולצת ההרכב.

חיפה קיבלה הזדמנות לעלות ליתרון כבר אחרי חמש דקות, אבל גילי ורמוט החטיא פנדל והירוקים נענשו על כך עם שער של הבולגרים כעבור ארבע דקות. גוסטבו קמפניארו הברזילאי כבש ללודוגורץ בנגיחה אחרי שמירה לקויה של אבו עביד ותגובה לא טובה של לויטה.

בדקה ה-32 הבולגרים הכפילו את היתרון אחרי שקגלמאכר איבד כדור, סאן מנחם איבד את אנדריי פרפליצה שכבש בקלות. אלן טראורה, הקשר ההתקפי שנבחן בקבוצה והצטרף למחנה האימונים, נכנס בדקה ה-70 והגיע למצב טוב בדקה ה-72.

רוני לוי מאמן הירוקים אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק אימון מול קבוצה חזקה. הקבוצה נראתה טוב, התוצאה פחות חשובה כרגע ולא משקפת. מדובר בעוד דקות משחק חשובות לשחקנים ולקבוצה. יש לנו עוד הרבה עבוד ואנחנו צריכים להתחזק במספר עמדות. נמשיך לעבוד קשה ונשתפר".

מכבי חיפה פתחה בהרכב הבא: אוהד לויטה, איאד עבו עביד, עאיד חבשי, מארק ואליינטה, סאן מנחם, גארי קגלמאכר, נטע לביא, לודוביק אוברניאק, גילי ורמוט, פיראס מוגרבי, ניקיטה רוקאביציה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully