וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאס גורובסוב חתם בהפועל תל אביב: "נחוש להצליח, שמעתי הרבה על המועדון"

הקשר האחורי בן ה-28 עזב את טרגו מורש אחרי שתי עונות והצטרף לאדומים: "מקווה שתהיה עונה מוצלחת". גוטמן: "עקבתי אחריו תקופה לא קצרה, הוא יתרום מיכולתו ומניסיונו לקבוצה"

ניקולס גורבוסוב שחקן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"רוצה להצליח עם החברים החדשים שלי". גורובסוב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הקשר האחורי, ניקולאס גורובסוב (28, 1.77 מטר), מצטרף רשמית להפועל תל אביב לאחר שחתם על חוזה לשנתיים. הקשר צפוי להרוויח 180 אלף יורו בעונה לא כולל בונוסים, כשהאדומים צפויים להודיע גם על צירופו של מרקו סימיץ' ואולי אף על שחקנים נוספים לפני תחילת האימונים ביום שלישי.

גורובסוב שנולד בארגנטינה למשפחה ממוצא רוסי, מחזיק גם באזרחות איטלקית לאחר שמשפחתו היגרה לאיטליה בהיותו בן 14. את צעדיו הראשונים עשה במועדון שבעיר הולדתו סן פדרו ולאחר מכן עבר לוויצ'נזה האיטלקית במדיה ערך את הופעותיו הראשונות בקריירה כשחקן בוגר. בשנת 2009 הוא נרכש על ידי טורינו ממנה הושאל לאחר מכן לצ'זנה. בהמשך הוא עבר לרומניה שם שיחק במדי פוליטכניקה טימישוארה.

גורובסוב מגיע להפועל אחרי שנתיים בהן שיחק בקבוצת טרגו מורש מהליגה הרומנית הראשונה, עימה הגיע בעונת 2014/15 למקום השני בליגה ולמקום השישי בעונה שעברה וילבש את החולצה מספר 25. בעונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-29 הופעות בליגה.

"אני מרוצה מאוד מהחתימה", אמר גורובסוב. "שמעתי הרבה על המועדון, על ההיסטוריה שלו באירופה ועל המטרות והתוכניות לעתיד. מגיע נחוש מאוד להצליח ביחד עם החברים החדשים שלי ומאחל שתהיה לנו עונה מוצלחת".

"מדובר בשחקן איכותי הנמצא תחת מעקב שלי במשך תקופה לא קצרה", אמר אלי גוטמן. "הוא יתרום מיכולתו ומניסיונו לקבוצה. נמשיך לגבש את הסגל בשחקנים טובים ואיכותיים המתאימים להפועל תל אביב".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully