וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוורי: "אני באקסטזה, כל כך שמח", דג'וקוביץ': "אני לא בריא ב-100%"

האמריקאי חגג אחרי הסנסציה הענקית והדחתו של המדורג מספר אחת בעולם כבר בסיבוב השלישי: "מיוחד מאוד לעשות את זה, במיוחד בווימבלדון". הסרבי אמר: "אני לא בריא, אבל זה לא הזמן לדבר על זה". מארי: "כדי שזה ישפיע עליי, אצטרך להגיע לגמר"

סם קוורי עם נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
שני השחקנים לוחצים יד אחרי המשחק/רויטרס

סנסציה גדולה בווימבלדון. נובאק דג'וקוביץ', אלוף השנתיים האחרונות והמדורג מספר אחת בעולם, הודח היום (שבת) בסיבוב השלישי. הסרבי הפסיד 7:6 (6), 6:1, 3:6, 7:6 (5) לסם קוורי האמריקאי, המדורג 41 בעולם ו-28 בטורניר.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ארז את הפקלאות וירד. דג'וקוביץ'/רויטרס

* זה ההפסד הראשון של דג'וקוביץ' בטורניר גרנד סלאם מאז גמר רולאן גארוס 2015, אז הפסיד לסטן ואוורינקה. מאז ניצח ב-30 משחקים ברציפות.

* קוורי שיפר את מאזן הראש בראש ביניהם ל-8:2.

* זו הייתה ההדחה המוקדמת ביותר של דג'וקוביץ' מטורניר גרנד סלאם מאז הודח מרולאן גארוס בסיבוב השלישי ב-2009.

* הפסד של דג'וקוביץ' היה ביחס של 100 ל-1 לפני שהמשחק החל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סם קוורי טניסאי. רויטרס
קוורי מתקשה להאמין/רויטרס

"זה מדהים, במיוחד כאן בווימבלדון", אמר קוורי לאחר המשחק בראיון שלו, "אני באקסטזה, אני כל כך שמח. אני חושב שהיום שיחקתי טוב בנקודות שבירה. בכל פעם שהייתה לו אפשרות שבירה, הגבתי עם הגשה גדולה. הוא עלה למגרש היום והשיג את ארבעת המשחקונים הראשונים במערכה השלישית. למזלי הייתה לנו עוד הפסקת גשם כך שהייתה לי אפשרות לצבור כוחות מחדש. אני רק לוקח את זה משחק אחרי משחק, אני אפילו לא יודע את מי אפגוש בסיבוב הבא".

דג'וקוביץ' אמר: "אני מאמין בדברים חיוביים בחיים, זכיתי בארבעה טורנירי גרנד סלאם ברציפות ואני רוצה להתרכז בהם. אני לא רוצה לקחת כלום מהיריב שלי היום. היו לי ההזדמנויות שלי, במערכה הרביעית כשהגשתי למערכה וגם הובלתי בשובר השוויון. לא הרגשתי טוב את הכדור וזה מה שקרה בסוף. אני לא הולך לשחק בגביע דייויס מול בריטניה".

על הפסקות הגשם במשחק אמר הסרבי: "זה אותו דבר בשביל שנינו, לכן לא צריך לדבר על הפסקות הגשם. כל האנשים שבאו לראות אותנו משחקים היו מתוסכלים, אבל המצב היה דומה עבור שנינו. אני לא ממש בריא ב-100%, אבל זה לא המקום והזמן לדבר על זה. היריב שיחק ברמה גבוהה מאוד והגיע לו לנצח.

"ידעתי שהולך להיות משחק קרוב כי קשה לשבור את ההגשה שלו כשהוא במומנטום טוב. בכל פעם שהייתה לו הזדמנות, הוא הלך על החבטות ורוב הכדורים האלה נכנסו לו. קוורי למד מהניסיון שלו והפך לשחקן טוב יותר, הוא כבר הרבה זמן בסבב. עברו רק 20 דקות מאז שירדתי מהמגרש, אז קשה לדבר על הרבה דברים. אני חושב שהוא רצה לגמור את הנקודות מהר והוא הלך על החבטות שלו. זו הרגשה מדהימה לזכות בארבעה תארי גרנד סלאם ברציפות. ידעתי שמבחינה מנטאלית לא יהיה לי קל בווימבלדון, לגרום לעצמי להיות מלא מוטיבציה שוב, אבל החשיבות של הטורניר הזה כל כך גדולה, כך שאתה תמיד נותן את הטוב ביותר שלך. הטוב ביותר שלי לא היה מספיק טוב השנה.

"אני לא מרוצה להפסיד, זה ברור, אבל אמשיך הלאה ואצא מזה שחקן חזק יותר. לא חשבתי על שום דבר כשהגעתי לפה, חשבתי רק על הטורניר וכמו שאמרתי בספורט הכול אפשרי ואם אתה משחק נגד מישהו איכותי כמו קוורי, עם הגשות גדולות ועל דשא, הכול יכול לקרות. הייתי קרוב להפסיד גם לקווין אנדרסון באותו מגרש בשנה שעברה. זכיתי בשנתיים האחרונות בווימבלדון מבלי לשחק בטורנירי הכנה. זה מאכזב, ברור".

אנדי מארי טניסאי סקוטי. רויטרס
פייבוריט? מארי/רויטרס

אנדי מארי, שניצח 3:6, 5:7, 2:6 את ג'ון מילמן האוסטרלי (67 בעולם), הפך לפייבוריט, לאור הכשירות הפיזית הבעייתית של פדרר, הפרישה של נדאל וההדחה של ואוורינקה ודג'וקוביץ'. "כדי שלהדחה של דג'וקוביץ' תהיה איזשהי השפעה עליי, אני צריך להעפיל לגמר", אמר מארי, "יש לי עוד הרבה הרבה שחקנים טובים בהגרלה, בחצי שלי, במיוחד בסיבוב הבא. הריצה של נובאק הייתה מדהימה. גם היום הוא כמעט חזר. מה שהוא עשה ב-12, 18 החודשים האחרונים, לא נראה עוד הרבה זמן. כולם מצפים שהוא ינצח בכל משחק, אבל זה נורמלי שיש משחק או שניים שאתה לא במיטבך, במיוחד כשליריב שלך יש משחק מעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully