וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "הליגה הזו באמת תהיה משהו שטרם ראינו"

מאמן מכבי תל אביב שב מכנס המאמנים של היורוליג, שהוביל את השינוי המהפכני בחוקה: "דנו על כמה שינויים שיביאו למשחק אטרקטיבי, מהיר ונקי יותר"

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. ניב אהרונסון
חזר מהכנס ההיסטורי. ארז אדלשטיין/ניב אהרונסון

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה, כשבזמן שהסגל עדיין לא הושלם, יצא המאמן ארז אדלשטיין לכנס המאמנים של היורוליג. כזכור, הכנס הניב הסכמה בין המאמנים שתוביל לשינוי חוקתי במפעל בלבד, שעבירה שתעצור מתפרצת תהיה בלתי ספורטיבית.

אדלשטיין שב היום מן הכנס והתייחס לחוויה בשיחה עם האתר הרשמי של מכבי תל אביב: "היה לי לעונג להיות חלק מהכינוס הזה ולהחליף רעיונות עם צמרת המאמנים ביבשת.
אני חושב שהמפגש הזה הבהיר לכולנו היטב שהעונה הקרובה תהיה מרגשת ועמוסה מאוד גם יחד. דנו על כמה שינויים חוקתיים די דרמטיים, שיביאו למשחק אטרקטיבי, מהיר ונקי יותר".

המאמן החדש של הצהובים המשיך ואמר כי: "הסלוגן של היורוליג הוא "העידן החדש" והליגה הזו באמת תהיה משהו שטרם ראינו. האוהדים ייהנו לא רק מכמות משחקים גדולה, אלא גם מיריבות נהדרות ומשבועות אינטנסיביים שבחמישה מהם נשחק פעמיים בשבוע. במקביל, נצטרך לעשות המון התאמות ומחשבות לגבי ניהול הסגל כי הצפיפות והלו"ז לא יאפשרו אחרת. מחכה לחוויה הזו בקוצר רוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully