וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי: "הציפיות ממני לא היו גבוהות מידי, אזכה בכדור הזהב"

הילד הרע של הכדורגל האיטלקי העניק ראיון נרחב באיטליה. על העתיד ("לא מאוחר מידי בשבילי") הטעויות שעשה ("משלם את המחיר"), מאמני העבר ("ברנדן רוג'רס הוא אסון) והאבהות ("נהדר")

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. GettyImages
"מקווה לשחק בליברפול". באלוטלי לפני שהושאל למילאן/GettyImages

עד כמה שזה מוזר, מריו באלוטלי יהיה בן 26 בחודש הבא. החלוץ האיטלקי, שכבר עבר לא מעט בקריירה מרובת הבעיות והנפילות שלו, היה אחראי לפני ארבע שנים להעפלתה של נבחרת איטליה לגמר יורו 2012 עם צמד גדול על גרמניה, אותה יפגשו האזורי הערב (שבת) ברבע הגמר, נדד מאז ממנצ'סטר סיטי למילאן, עבר לליברפול והושאל חזרה לרוסונרי. כעת, מחוץ לסגל של הנבחרת וכאשר העתיד לא ברור והציפיות רחוקות מאלו שהיו ממנו בתחילת הדרך, באלוטלי העניק ראיון נרחב באיטליה ודיבר על העתיד, על גזענות ועל מאמניו בעבר.

"אני לא חושב שהציפיות היו גבוהות מידי", פתח הילד הרע של הכדורגל האיטלקי, "אני יכול לעשות עוד המון, אבל זה לוקח זמן. בסולם של 0 עד 10, עצרתי בחמש, אבל בסוף אגיע ל-10. אני עוד אזכה בכדור הזהב. אני מבין שבזבתי שנתיים מהקריירה שלי ואני מבין שקל לצחוק מהצהרה כזו, אבל הדבר החשוב שהבנתי הוא שלא מאוחר מידי.

שחקן נבחרת איטליה מריו באלוטלי חוגג שער. רויטרס
באלוטלי בפוזה המפורסמת אחרי שהדיח את גרמניה ב-2012/רויטרס

"אני לא רוצה לסיים את הקריירה ולהתחרט שלא נתתי הכל. עד לפני שנתיים חשבתי שאני מספיק טוב ולא חשבתי על להשתפר, אך כעת התחלתי לעבוד ברצינות אך התוצאות לכך עוד לא הגיעו. אולי אני משלם את המחיר על 23 השנים הקודמות. אני מודע לכך שהרבה השתנה אך נשאר רגוע".

"אני מקווה לשחק בליברפול בעונה הקרובה", אמר החלוץ שחוזר מהשאלה לקבוצה בה ממש לא מובטחות לו דקות משחק, והתייחס לחולצה המפורסמת שלו מימיו בסיטי, עליה היה כתוב 'למה תמיד אני?': "זו הייתה בדיחה. אני לא באמת חושב שמגיעה לי כל תשומת הלב הזו, טובה או רעה. זו דמות שנוצרה מסביבי".

באלוטלי הוא אב לילדה בת שלוש. "זה נהדר", סיפר, "אני לא יכול להיות איתה כל הזמן כי אמא שלה יוצרת בעיות, אך אם היא הייתה גרה איתי הייתי האדם הכי מאושר בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מנצ'סטר סיטי, מריו באלוטלי, עם המאמן רוברטו מנצ'יני. GettyImages
"הייתי בן 19". באלוטלי עם מנצ'יני/GettyImages

"היו לי יחסים טובים עם כולם", התייחס למערכות היחסים שלו עם מאמניו בעבר, "כול הנשיאים מאסימו מוראטי וסילביו ברלוסקוני. היה אסון רק עם אחד - ברנדן רוג'רס.

"הייתי בן 19 במהלך הבלגן מול רוברטו מנצ'יני בסיטי. הוא דחף אותי אחרי תאקל שעשיתי על חבר לקבוצה ואמר שהייתי יכול לפגוע בו, זה הכל. יומיים אחרי זה כבר פתחתי בהרכב. מוריניו אהב לעשות הצגות, אבל היה לו אכפת ממני. הוא נהנה לשגע אותי כי חשב שאתן יותר על המרגש אם אהיה עצבני. אני מתלונן רק על כך שהוא לא נתן לי לשחק בליגת האלופות", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully