וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד באטלנטה, מייק קונלי חתם על החוזה היקר אי פעם

סנטר יוסטון סיכם על חוזה של 70.5 מיליון דולר ל-3 שנים, הרכז נשאר בגריזליס וירוויח 153 מיליון דולר ב-5 שנים. דוראנט הוקסם מהקליפרס, גם וייד מקבל הצעות. כל השמועות וההעברות

AP

בווידאו: פיל ג'קסון מדבר על צירוף דרק רוז

אם חשבתם שיום הפתיחה של שוק השחקנים החופשיים ב-NBA היה לוהט, הרי שהיום השני לפרי אייג'נסי היה מטורף לא פחות. הנה העסקאות הבולטות שנסגרו הלילה (בין שישי לשבת):

* דווייט הווארד סיכם על חוזה של 70.5 מיליון דולר לשלוש שנים באטלנטה. סנטר יוסטון לשעבר נפגש עם ההוקס ואמור היה לדבר עם מספר קבוצות אחרות, בין היתר בוסטון, אך כבר קיבל החלטה.

* המהלך הזה פחות או יותר סולל את דרכו של אל הורפורד, אחד השחקנים החופשיים המבוקשים ביותר, החוצה. אטלנטה טוענת שברצונה להשאיר את הורפורד, אך ספק אם זה יקרה. בינתיים, שחקן הפנים המצוין כבר נפגש עם וושינגטון, יוסטון ובוסטון. החלום הרטוב של הסלטיקס הוא להצליח להחתים את הורפורד עוד לפני הפגישה המיועדת עם קווין דוראנט.

עוד בנושא:

ווייטסייד האריך חוזה במיאמי, באטום נשאר בשארלוט, ג'רמי לין מצטרף לברוקלין
או ג'יי מאיו הושעה מה-NBA לשנתיים בעקבות הפרה של חוקי הליגה

דווייט הווארד שחקן יוסטון. AP
ישקם את הקריירה באטלנטה? הווארד/AP

* מי שלא עוזב את אטלנטה הוא קנט בייזמור, שחתם על הארכת חוזה של 70 מיליון דולר לארבע עונות. לסווניגמן המשתפר היו הצעות גם מיוסטון (72 מיליון דולר לארבע עונות) והלייקרס, אך זה העדיף להישאר במועדון בו פרץ אשתקד.

* הרכז הטוב ביותר בשוק מייק קונלי סיכם על חוזה חדש בממפיס שישלשל לכיסו 153 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. על פי ESPN מדובר בחוזה היקר בתולדות הליגה, לשחקן שעדיין לא נבחר למשחק האולסטאר. קונלי דחה את דאלאס, ואמור לשתף פעולה עם שחקן המאבריקס צ'נדלר פארסונס שסיכם אמש לארבע שנים תמורת 94.8 מיליון דולר.

* ג'ו ג'ונסון סיכם לשנתיים ביוטה, תמורת 22 מיליון דולר.

* ג'ארד דאדלי שב לפיניקס וחתם לשלוש שנים תמורת 30 מיליון דולר.

* ג'ואקים נואה חתם רשמית בניקס לארבע שנים תמורת 72 מיליון דולר.

* איטוואן מור חתם בניו אורלינס לארבע שנים תמורת 34 מיליון דולר.

מייק קונלי, ממפיס גריזליס. AP
אפילו לא אולסטאר. קונלי/AP

וכעת, לשמועות

* קווין דוראנט התרשם מאוד לטובה מהפגישה עם הקליפרס, כך מדווחים בארצות הברית. הבעלים סטיב באלמר, המאמן דוק ריברס, לורנס פרנק שקודם לתפקיד ניהולי והשחקנים בלייק גריפין ודיאנדרה ג'ורדן היו נוכחים בפגישה, בעוד כריס פול שוחח עם דוראנט קודם לכן. "דוראנט התרשם בצורה בלתי רגילה מהכיוון בו הקליפרס הולכים", נכתב ב-ESPN. ה-MVP לשעבר כבר נפגש עם גולדן סטייט ואוקלהומה סיטי. היום הוא צפוי להיפגש עם סן אנטוניו ובוסטון, וביום ראשון עם מיאמי.

* בצל חוסר שביעות הרצון ממיאמי, דוויין וייד החל לקבל הצעות של 20 מיליון דולר לעונה ממספר קבוצות, ביניהן שיקגו, דאלאס, דנבר ומילווקי, כשעל פי דיווחים בארצות הברית, הבולס והבאקס הן כרגע המחזרות העיקשות ביותר. ההצעה הראשונית של ההיט עמדה על כ-10 מיליון דולר לעונה בלבד. גם ניו יורק לוטשת עין לכיוון "פלאש".

* ניו יורק הגישה לקורטני לי הצעה לארבע שנים.

* וושינגטון, סן אנטוניו, מינסוטה, ניו אורלינס, פורטלנד, דאלאס ואורלנדו בעקבות יאן מהימני.

* סקרמנטו ושיקגו אמורות להיפגש עם דיון ווייטרס.

* סן אנטוניו, ברוקלין ושיקגו מעוניינות בג'ורדן היל.

* לאחר צירוף אוון טרנר, פורטלנד מגבירה את המאמצים להחתמת פאו גאסול.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
היום ייפגש עם הספרס ובוסטון. דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully