וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שמחון סיכם במכבי חיפה לשתי העונות הקרובות

1.7.2016 / 20:05

הפורוורד בן ה-26 עוזב את הפועל אילת ומצפין עד הכרמל לאחר שקיבל מהירוקים הצעה טובה יותר מבחינה כספית. בקבוצה ינסו לצרף את ניב ברקוביץ' אם חנן קולמן יממש את האופציה שלו ויעזוב

שלומי הרוש שחקן הפועל אילת (שמאל) עם עמית שמחון. יוסי ציפקיס
מצא בית חדש אחרי שנתיים באילת, שיהיה בהצלחה. שמחון/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הגיעה היום (שישי) לסיכום עקרוני עם עמית שמחון לשתי עונות. הפורוורד צפוי לחתום על חוזה בתחילת השבוע הקרוב לאחר שהפועל אילת, בה היה חתום בשנתיים האחרונות, לא הגישה לו הצעה מספיק אטרקטיבית על מנת שיישאר. קבוצה נוספת שהביעה עניין בשמחון היא הפועל תל אביב, אבל הצעתה של חיפה הייתה טובה יותר.

שמחון, שיחגוג באוקטובר הקרוב את יום הולדתו ה-27, סיים את העונה האחרונה עם הפועל אילת כשהוא מעמיד ממוצעים של 10.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק בעונה הסדירה. בפלייאוף קלע 10.5 נקודות למשחק ו-4.3 ריבאונדים. שמחון החל את הקריירה שלו בעירוני רמת גן, שם שיחק שנתיים. לאחר מכן שיחק עונה אחת בהפועל ירושלים, ממנה עבר לברק נתניה, הפועל אשקלון ולאחר מכן לשנתיים בגלבוע/גליל ושנתיים נוספות באילת.

כמו כן מנהלים הירוקים מגעים עם ניב ברקוביץ', רכז עירוני נהריה שמתלבט עם להישאר בעין שרה. חיפה מימשה השבוע את האופציה שלה על חנן קולמן, אך לשחקן יש אופציית יציאה מחוזהו והחשש הוא שהמתאזרח יבחר לעזוב. במקרה זה, ברקוביץ' צפוי להגיע במקומו. חיפה החתימה עד כה את הגארדים אלכס פרס וקארבל אנדרסון לצד ג'ון דיברתולומיאו, וויל גרייבס ועוז בלייזר שממשיכים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully