וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנריך מחיטריאן: "אני מאמין שהחתימה ביונייטד מכבדת את זכר אבי"

הארמני בן ה-27 הוצג באולד טראפורד כרכש השלישי של השדים האדומים בקיץ הנוכחי והוסיף: "אני גאה מאוד, זה חלום שמתגשם עבורי". מוריניו: "אני מאמין שההשפעה שלו תהיה מהירה"

שחקן דורטמונד הנריך מחיטריאן חוגג. רויטרס
"מודה על האמון שנתנו בי". מחיטריאן/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תחת ז'וזה מוריניו מתחילה לקרום עור וגידים. לאחר שזלאטן איברהימוביץ' ואריק באי כבר חתמו רשמית במועדון, הנריך מחיטריאן הוצג היום (רביעי) גם הוא אצל השדים האדומים. הקשר סיים עונה מדהימה מבחינה אישית והיה אחד השחקנים המבוקשים ביבשת בחודשים האחרונים.

הארמני בן ה-27 אמר: "אני גאה מאוד להצטרף למנצ'סטר יונייטד, זה חלום שמתגשם בשבילי. אני מתרגש לשחק עבור מועדון עם היסטוריה כזו ומקווה להיות חלק ממנו במשך הרבה זמן. אני מודה על כך שההנהלה והמאמן ז'וזה מוריניו נותנים בי אמון. אני מאמין שהעובדה שאני משחק עבור מועדון כזה מכבדת את זיכרו של אבי וגם את ההשראה שהוא נתן לי כאשר הייתי צעיר".

מאמנו החדש אמר: "הוא כדורגלן מוכשר מאוד והיה פורה מאוד עבור המועדון שלו ועבור ארצו. הוא שחקן קבוצתי ויש לו חזון ועין טובה לכדור. אני מאוד שמח שהוא בחר לחתום במנצ'סטר יונייטד. אני מאמין שההשפעה שלו תהיה מהירה, סגנון המשחק שלו מתאים לפרמיירליג. אנחנו מצפים לעבוד איתו".

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"שמח שהנריך בחר לחתום במנצ'סטר יונייטד". מוריניו/GettyImages

הנריך מחיטריאן פרסם מכתב פרידה בפייסבוק שלו מבורוסיה דורטמונד, בו כתב: "אוהדים יקרים וחברים יקרים, רציתי לקחת את ההזדמנות הזו כדי להודות לכולם בבורוסיה דורטמונד, מהצוות האדמיניסטרטיבי, צוות האימון וכמובן לכל האוהדים המדהימים. אני רוצה להודות לכם על האהבה והתמיכה שנתתם לי בעונות האחרונות.

"לעולם לא אשכח את הרגעים שחלקנו יחד על המגרש ומחוצה לו בשלוש השנים הללו ואני מרגיש בר מזל שייצגתי מועדון נהדר כזה ועיר נהדרת כזו. כשאני חושב על השורשים שלי ועל קריירת הכדורגל של אבא שלי, אני נזכר שלימדו אותי לחבק אתגרים חדשים והרגשתי שכדי לכבד את המורשת של משפחתי, אני צריך לקחת את הצעד הזה ולהצטרף למנצ'סטר יונייטד. תודה רבה לכם שוב על כל הזיכרונות. תמיד יהיה לכם מקום מיוחד בלב שלי".

הארמני המוכשר והמגוון יכול לשחק בכל העמדות בהתקפה, כשעמדתו הטבעית היא כקיצוני ימני, אך הוא יכול לתפקד גם כקשר התקפי במרכז ובצד שמאל. נוסף על כך, הוא נבחר ככדורגלן השנה בארמניה שש פעמים בשבע השנים האחרונות. במדי דורטמונד מחיטריאן לא הצליח לזכות באליפות, אך הוא הניף פעמיים את הסופרקאפ הגרמני.

מחיטריאן הגיע לדורטמונד ביולי 2013 תמורת 27.5 מיליון יורו משחטאר דונייצק, והקדנציה שלו בגרמניה היתה מצוינת. בעונה הראשונה בקבוצה כבש 11 שערים ובישל עוד 10. בעונת 2014/15 חווה ירידה קלה ביכולת וסיים את העונה עם שלושה שערים ושישה בישולים, אך במהלך העונה החולפת מחיטריאן הפגין עונת שיא כשסיים כמלך הבישולים של הבונדסליגה, עם לא פחות מ-20 אסיסטים לחברי קבוצתו. הוא גם כבש בכל המסגרות 23 שערים. במדי נבחרת ארמניה הקשר כבש 19 שערים ב-59 הופעות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully