וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עומר דמארי ישחק בעונה הקרובה בליגה הרביעית בגרמניה?

החלוץ הישראלי אמנם קיבל זימון לפתיחת האימונים של ר.ב לייפציג, אבל לא נמצא בתכניות המקצועיות. אם הגרמנים לא יצליחו למצוא לו קבוצה אחרת, הוא כנראה ישחק בקבוצת המילואים

חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי. GettyImages
ימשיך לחפש קבוצה חדשה. דמארי/GettyImages

האם עומר דמארי ישחק בעונה הבאה בליגה הרביעית בגרמניה? החלוץ הישראלי אמנם הוזמן לאימוני פתיחת העונה של קבוצתו הגרמנית ר.ב לייפציג, אבל אם לשפוט על פי התקשורת המקומית, הרי ששם קיימת תמימות דעים שהוא לא יהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה.

לייפציג שעלתה לבונדסליגה, מתקשה למצוא לדמארי קבוצה חדשה והסיבה היא בעיקר כלכלית. לחלוץ הישראלי משכורת שמוערכת בלמעלה מ-700 אלף יורו נטו - סכום גבוה מאוד עבור קבוצות ברמה נמוכה יותר. בנוסף, לייפציג קנתה את דמארי מאוסטריה וינה תמורת כ-7 מיליון יורו בינואר 2015, וראשי המועדון היו רוצים להחזיר חלק מההשקעה.

דמארי כיכב באוסטריה וינה, אבל לא הצליח לשחזר את אותה יכולת גם בגרמניה. באחד מאתרי האוהדים של לייפציג נכתב השבוע ש"דמארי אמנם סבל ממחלה שפגעה בו, אבל ההחתמה שלו הייתה טעות ברורה. בסופו של דבר אפשר להאשים רק אותו בזה שאין לו איכויות של כדורגלן".

אם היא לא תצליח למצוא לו קבוצה אחרת, דמארי כנראה ימשיך להתאמן עם הקבוצה, אבל לא מן הנמנע שהוא יישלח לקבוצת המילואים שמשחקת בליגה הרביעית - כפי שנעשה פעמים רבות עם שחקנים שלא מקבלים דקות משחק בקבוצה הראשונה. בעונה שעברה למשל, שחקנים מוערכים יחסית כמו שטפן היירלאנדר האוסטרי ואלכסנדר זיבק הגרמני, שיחקו בעיקר בקבוצת המילואים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully