וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמק למכבי תל אביב? כריס סינגלטון סיכם בפנאתינייקוס לעונה הבאה

הפורוורד שהוזכר כמועמד להצטרף לצהובים בחר לבסוף בסגנית אלופת יוון. כעת לא מה יהיה יעדו הבא של טרבור אמבקווה, שניהל מו"מ עם פאו. ברצלונה מפתיעה: סיטו אלונסו הצעיר צפוי להתמנות למאמן

אימג'בנק GettyImages

עד אמש (חמישי) כל הסימנים הצביעו על כך שפנאתינייקוס תחתים את טרבור אמבקווה. ביוון דיווחו על התקדמות במגעים עם הסנטר האמריקאי, וההודעה על שחרורו ממכבי תל אביב אמורה הייתה להאיץ את המשא ומתן. אולם נראה כי חלה תפנית בעלילה, וסגנית אלופת יוון סיכמה דווקא עם מי שסומן כמועמד להחליף את אמבקווה בהיכל, כריס סינגלטון.

באתר 'יורובאסקט' דווח אמש כי הצהובים ניסו להחתים את סינגלטון, ששיחק בעונה שעברה בקובאן. אולם כעת, כשסינגלטון מתקרב דווקא לקבוצת הפאר היוונית, יעדו הבא של טרבור אמבקווה נותר בגדר סימן שאלה.

סינגלטון (26, 2.06 מ'), שרשם תקופת מכללות מוצלחת בשורות פלורידה סטייט, נבחר במקום ה-18 של דראפט 2011 על ידי וושינגטון. בעונת הרוקי שלו פתח 51 פעמים בחמישייה והעמיד ממוצעים של 4.6 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק, אך בשתי העונות הבאות שיחק פחות ופחות, ולבסוף שוחרר. ב-2014 עבר לליגה הסינית, בהמשך אותה עונה חתם בליגת הפיתוח בארצות הברית, ואשתקד הצטרף לקובאן, בשורותיה העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות (46.7 אחוז ל-2, 31.6 אחוז ל-3, 73 אחוז מהעונשין), 4.5 ריבאונדים, אסיסט ו-1.2 חטיפות למשחק.

כריס סינגלטון לוקומוטיב קובאן. Marina Kobzeva, GettyImages
בדרך ליוון. סינגלטון/GettyImages, Marina Kobzeva

* ברצלונה עשויה למנות למאמן דווקא את סיטו אלונסו, שאימן בעבר את בדאלונה ובילבאו. המאמן בן ה-40 נחשב לבן טיפוחיו של אאיטו רנסס הוותיק, שאמור להתמנות למנהל טכנני. אגב, ב'אל מונדו דפורטיבו' דיווחו כי ביטול מינויו של שאראס למאמן נבע גם מאי עמידה בתקנון הליגה הספרדית, אך היה קשור גם בסירובו של אאיטו למנות אותו ורצונו למנות מאמן משלו, דוגמת סיטו אלונסו (40).

* סרגיי קראסב חוזר לרוסיה אחרי שלוש שנים לא מוצלחות בברוקלין. הגארד/פורוורד ינסה להתניע את הקריירה מחדש בזניט סנט פטרסבורג, במדיה חתם לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת.

* אלבה ברלין שחררה את אקס הפועל חולון ג'ורדן טיילור, שבעונתו האחרונה בגרמניה העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים.

* מלאגה הודיעה על שחרורם של שני שחקני הפנים פראן ואסקס ודיאן טודורוביץ'.

* ננו גינזבורג פרסם את הסגל הסופי של נבחרת צ'כיה לטורניר הקדם אולימפי בריו. טומאש סטוראנסקי (ברצלונה), יאן וסלי (פנרבחצ'ה) והמתאזרח בלייק שילב (גלאטסראיי) הם השמות הבולטים בסגל. יתר השחקנים הם ייז'י וולש ופטר בנדה הוותיקים, פאבל הוסקה, מרטין קריז', לוקאש פאליזה, פאבל פומפרלה, יאקוב סירינה, פטר אודה ו-וויטק הרובאן.

* פנרבחצ'ה לא מימשה את האופציה להאריך את חוזהו של הגארד הכישורני קנאן סיפאהי. גלאטסראיי ובשיקטאש מעוניינות ברכז בן ה-21.

* ז'לגיריס האריכה את חוזיהם של רנאלדס סייבוטיס ורוברטס יאבטוקס בעונה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן ז'לגיריס קובנה שאראס יאסיקבצ'יוס עם סרחיו רודריגס, ריאל מדריד. GettyImages
אאיטו סירב? שאראס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully