וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: טל קרפלס חתם לעונה

1.7.2016 / 10:11

הגארד-פורוורד (26, 1.94) ששיחק בעונה שעברה בעירוני נס ציונה וירד איתה ללאומית יישאר בליגה הבכירה לאחר שהצטרף לעולה החדשה. רשם אשתקד 4.2 נקודות ו-1.9 ריבאונדים בממוצע למשחק

הפועל גלבוע/גליל החתימה היום (שישי) את הגארד-פורוורד טל קרפלס לעונה הבאה. השחקן, שחזר בעונה שעברה לישראל וירד עם עירוני נס ציונה לליגה הלאומית, היה מבוקש מאוד בין קבוצות הליגה הלאומית, אך לא היה מעוניין לרדת ליגה, ובגלבוע מאמינים מאוד ביכולתו ושיוכל לעשות את הפריצה במדי הקבוצה. קרפלס מצטרף לזיו בן צבי שסיכם את תנאיו בקבוצה במהלך השבוע האחרון.

קרפלס (26, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, אך לא זכה להזדמנות אמיתית והושאל בעונת 2009/10 לאליצור יבנה מהלאומית במדיה הרשים. את העונה שלאחר מכן פתח גם כן במדים הכתומים, אך בחר לעזור ליבנה בשנית. בקיץ 2012 חתם בעירוני נס ציונה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים, כשבעונה השנייה עזר לקבוצה להגיע לליגת העל כשרשם 12.5 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק. בעונת 2013/14 יצא לרומניה בזכות הדרכון הרומני שלו וחתם ברובינארי, בה שיחק במשך שנתיים, כשבעונה השנייה הגיע עם קבוצתו עד לחצי גמר היורצ'אלנג' כשהוא רושם 5.9 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק. העונה כאמור חזר לנס ציונה ורשם 4.2 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק ב-13.7 דקות בממוצע. משחק השיא שלו היה בניצחון החוץ על הפועל חולון, אז קלע 15 נקודות.

הסגל של אריאל בית הלחמי כולל נכון לעכשיו את קרפלס, בן צבי לצד חואקין שוכמן ואופיר הובר שממשיכים עם הקבוצה מהליגה השנייה. בקבוצה ינסו להתחזק בגארד מוביל ושחקן פנים ישראלי, כשהשחקנים הצעירים שחתמו עד עכשיו אמורים לקבל דקות משמעותיות בקבוצה מגן נר. במועדון מאמינים שאם יצליחו לפגוע בזרים יוכלו לרשום עונה טובה בליגת העל.

טל קרפלס שחקן עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
נשאר בליגת העל. קרפלס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully