וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "ג'ובאני רוסו רצה לקבל אזרחות ישראלית, אך אני סירבתי"

מאמן גאנה חשף בראיון ברוסיה סיפור מסקרן מהעבר: "אפילו אריק שרון השתכנע לתת לרוסו אזרחות, אבל החלטתי שזה מהלך מלאכותי". על רונאלדו: "הוא טעה כשירד על איסלנד, זה לא מכובד"

אברהם גרנט. GettyImages
סיפור מסקרן. גרנט/GettyImages

אברהם גרנט צופה ביורו מהצד ונהנה. מאמן נבחרת גאנה העניק ראיון שפורסם היום (שישי) ביומון הרוסי 'ספורט-אקספרס', ובו שטח את רשמיו מאליפות אירופה, חילק טיפים לנבחרת רוסיה ששוב אכזב וחשף סיפור מעניין על ימיו כמאמן נבחרת ישראל.

"היה לי מקרה מעניין כאשר אימנתי את נבחרת ישראל", סיפר. "היתה אפשרות לאזרח את הזר הטוב ביותר בליגה, ג'ובאני רוסו, קרואטי ששיחק במכבי חיפה, בה אימנתי אותו קודם לכן. הוא רצה לקבל אזרחות ישראלית, ואפילו דיברתי על כך ארוכות עם ראש הממשלה אריאל שרון. הוא תמך ברעיון. אבל בסופו של דבר אני הייתי זה שוויתרתי עליו. החלטתי שהנבחרת הלאומית שייכת לשחקנים שהם אזרחי המדינה. מעניין לציין שהשחקן הזה עדיין מתגורר בישראל וקיבל אזרחות, אבל נכון לרגע ההוא חשבתי שיהיה זה מהלך מלאכותי כי הוא לא ישראלי".

ג'ובאני רוסו שחקן מכבי חיפה לשעבר. Der Plankenauer, AP
כמעט לבש את מדי הנבחרת. רוסו/AP, Der Plankenauer

גרנט אף נשאל אם יהיה מעוניין לאמן את נבחרת רוסיה ביום מן הימים. "נכון לעכשיו אני מאמן את גאנה ומאושר בתפקידי", אמר. "זה אתגר לא פשוט לעבוד באפריקה. החוזה שלי מסתיים בינואר 2017, אחרי אליפות אפריקה, ואני מקווה שנזכה בטורניר ונציג כדורגל טוב. עד אז בטוח אשאר בגאנה. לאחר מכן, אין לדעת. הכדורגל הביא אותי למקומות מעניינים ברחבי העולם, ולמדתי להכיר תרבויות שונות".

הישראלי התייחס להפתעת הטורניר, איסלנד, ואמר ש"מי שראה את איסלנד במוקדמות לא המום ממה שהיא עושה עכשיו. ההצלחה הזו לא באה היא במקרה, היא תוצר של שנים של עבודה ושל תכנון מוקפד מראש. לא אהבתי את האופן שבו כריסטיאנו רונאלדו לגלג עליה. הוא היה מאוכזב, זה נכון, אבל הכי קל להאשים את היריבה. אם אתה חושב שאיסלנד כל כך גרועה, תנצח אותה ותתרכז בעצמך, לא בהם. הוא שגה באמירות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully