וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אלון שטיין מונה לתפקיד עוזר המאמן

1.7.2016 / 6:54

עוזר מאמן נבחרת ישראל, שהיה מועמד לאשדוד וירושלים, יצטרף לצוות של מיקי גורקה לצידו של איי ג'יי מיטניק: "אנסה להביא ממה שלמדתי כדי לעזור למועדון להגיע כמה שיותר גבוה"

one

בני הרצליה הודיעה אמש (חמישי) על מינויו של אלון שטיין לתפקיד עוזר המאמן של מיקי גורקה לצידו של איי ג'יי מיטניק שממשיך לעונה שלישית במועדון. שטיין היה מועמד בתקופה האחרונה להיות עוזרו של מאיר טפירו במכבי אשדוד, וכן לתפקיד עוזר המאמן השני של הפועל ירושלים, אך החליט בסופו של דבר להצטרף לקבוצה מהשרון. שחקן העבר החל את קריירת האימון שלו בקיץ 2013, כשמונה לתפקיד עוזר המאמן השני של מכבי תל אביב והחל מהקיץ שעבר הוא גם עוזר מאמן נבחרת ישראל לצידו של ליאור ליובין, תפקיד שימשיך לבצע במקביל לתפקידו בהרצליה.

"אני שמח להצטרף למשפחת בני הרצליה ומודה למיקי ולאלדד על ההזדמנות והאמון", אמר שטיין בהודעה לעיתונות של הרצליה, "אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה עם כדורסל שמח והרבה ניצחונות, אנסה להביא ממה שלמדתי כדי לעזור למועדון להגיע כמה שיותר גבוה".

בני הרצליה, שתשחק בעונה הבאה ביורופקאפ וצפויה לגלות היום מי הקבוצות האירופאיות האחרות שנרשמו למפעל, היא אחת הקבוצות המובילות בליגת העל לפחות בתחום ההמשכיות. הקפטן אבירם זליקוביץ' פותח עונה רביעית ואילו המתאזרח דני רובין, הגארד הזר סטיבן דניס והישראלים תום מעיין וכארם משעור ממשיכים לעונה שנייה. הקבוצה צירפה לאחרונה את הפורוורד-סנטר חליל קאנסביץ'. מורן רוט מחזיק גם כן בחוזה לעונה הבאה, אך לשני הצדדים אופציית יציאה עד אמצע יולי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully