וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור אולשנסקי כנראה יהיה הנציג ה-47 במשלחת לאולימפיאדה

30.6.2016 / 22:13

ישראל קיבלה היתר לשלוח מרים משקולות למשחקים האולימפיים בריו דה ז'נרו לאחר ששלוש מדינות נפסלו. אלכסנדר דריגול קיבל אישור לייצג את ישראל, אבל לא יעשה זאת בברזיל

הרמת משקולות. GettyImages
הרמת משקולות/GettyImages

מרים המשקולות איגור אולשנסקי יהיה ככל הנראה הספורטאי ה-47 שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו. אולשנסקי לא היה בתכניות של הוועד האולימפי והרשימה הייתה קרובה להיסגר עם הגולפאית לטיסיה בק. אולם, אתמול קיבלה ישראל היתר לשלוח מרים משקולות לריו, שכן שלוש מדינות נפסלו ברגע האחרון. היום נערכה תחרות באיגוד המשקולות בכדי לקבוע מי יישלח לריו, כאשר אולשנסקי קבע את הקריטריון גם בהנפה וגם בדחיקה, כאשר המתחרה שלו כלל לא הופיע.

כעת ינסחו באיגוד המשקולות פנייה ליחידה לספורט הישגי, שתאשר את שליחתו של אולשנסקי לריו, ולאחר מכן תתכנס הנהלת הוועד האולימפי במהלך חודש יולי בכדי לאשר זאת פורמלית.

היום קיבל מטיל הכידון אלכסנדר דריגול אישור מהתאחדות האתלטיקה האוקראינית לייצג מעתה את ישראל. דריגול קבע כבר את הקריטריון לריו, אולם הוועד האולימפי לא ישלח אותו כנציג ישראל לאולימפיאדה, מאחר ובשנת 2015 הוא לא ייצג עדיין את ישראל.

יש לציין כי דריגול הוא גם מאמנה האישי של מטילת הכידון הישראלית מרגריטה דורוז'ון, שאמנם קבעה כבר את הקריטריון לריו אבל בשנת 2016 לא עמדה עדיין בהוכחת יכולת, ובמידה ולא תטיל באליפות אירופה הקרובה באמסטרדם למרחק של לפחות 60 מטר, היא לא תיסע לאולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully