וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה נפרד ממכבי תל אביב: "נצטרך ללמוד לחיות בלעדיו ובלי זהבי"

30.6.2016 / 22:18

הבלם הספרדי שזכה עם הצהובים בשלוש אליפויות, נפרד מהאוהדים בדמעות אחרי ה-0:3 על גוריצה. שוטה ארבלדזה: "זהבי פנומן, אבל הוא שייך לעבר". איגייבור: "המאמן נותן לי חופש"

שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. ברני ארדוב
פרידה מרגשת. קרלוס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב שמה הערב (חמישי) את פסטיבל העזיבה של ערן זהבי בצד, ועשתה צעד קליל לעבר הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. 0:3 על גוריצה הסלובנית נתן לצהובים מקדמה גדולה לפני הגומלין בסלובניה בשבוע הבא.

המשחק הערב היה האחרון של קרלוס גרסיה במדים הצהובים. הבלם הספרדי הגיע לקרית שלום בקיץ 2012 ובארבע השנים שלו בקבוצה זכה בשלוש אליפויות, גביע וגביע הטוטו. בסיום המשחק הערב הוא הודה לאוהדים באריכות כשדמעות בעיניו, והשחקנים הצהובים חיבקו אותו והניפו אותו על הכתפיים.

קרלוס שיעזוב לאלניאספור הטורקית.חמק מהתקשורת וביקש לא לדבר, אבל אורלנדו סה ונוסא איגייבור אמרו: "קרלוס הוא מהמנהיגים שלנו. נצטרך ללמוד לחיות בלעדיו ובלי ערן זהבי". אגב, מאמן הצהובים שוטה ארבלדזה, אמר לתקשורת בהתייחסו לקרלוס גרסיה: "כרגע אנחנו לא מודיעים שום דבר, אולי בימים הקרובים".

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נהנה מהבכורה. ארבלדזה/ברני ארדוב

המאמן שוטה ארבלדזה אמר אחרי המשחק: "אהבתי את האווירה. היו הרבה אוהדים וזה יפה שבשלב כל כך מוקדם הם הגיעו בכמות גדולה. ברבע השעה הראשונה אתה עדיין צריך להבין שהעונה התחילה. אחרי שהחבר'ה נכנסו לעניינים, שלטנו לגמרי. החזקנו בכדור, היו לנו הרבה מצבים, כבשנו שערים. אי אפשר תמיד לשחק כמו שאתה רוצה. זו רק תחילת העונה, מזג האוויר מקשה, אבל אני מרוצה".

המאמן הגאורגי נשאל על העזיבה של ערן זהבי והשיב: "לא אימנתי אותו, כך שאני לא יודע להגיד מה ההבדל. זהבי פנומן, שחקן שכובש מכל מצב, אבל הוא שייך לעבר. הודנו לו על מה שהוא עשה בשביל המועדון, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה כלכלית".

עוד באותו נושא

מוק' הליגה האירופית: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את גוריצה

לכתבה המלאה
נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בינתיים החיבור עם ארבלדזה עובד מצוין. איגייבור/ברני ארדוב

נוסא איגייבור שכיכב עם צמד, אמר: "אני מוריד את הכובע בפני ערן, הוא אגדה במכבי תל אביב. אני לא חושב שמישהו יכבוש כמו שהוא כבש כאן, אבל זה הכדורגל ואני חושב שאנחנו צריכים להמשיך מאיפה שעצרנו ולדחוף קדימה".

הניגרי הוסיף: "אם יתנו לי הזדמנות, אני יכול לעשות את זה. בשבילי, אם המאמן נותן לי חופש, אז אני יכול לעשות דברים מקדימה וגם לכבוש. לא נתנו לי חופש כמו שקיבלתי פה. היה גם את ערן ואי אפשר היה ללכת קדימה כל כך הרבה. אני חושב שהייתה הופעה מצוינת של הקבוצה והיא אפשרה לי לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully