וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: זיו בן צבי סיכם את תנאיו

30.6.2016 / 20:33

הגארד הצעיר (24, 1.90) שגדל במועדון והצטיין בשנים האחרונות בליגה הלאומית, מצטרף לעולה החדשה לליגת העל. טל קרפלס צפוי גם כן להצטרף. גיא דותן לא ימשיך בקבוצה

רם אליאספור שחקן הפועל ירושלים מוקף על ידי רודני גרין, זיו בן צבי שחקני הפועל גלבוע/גליל עליון. מגד גוזני
ישחק בעונה הבאה בליגת העל. זיו בן צבי/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל חזרה בחודש שעבר לליגת העל, ובינתיים ההכנות של הקבוצה לקראת העונה הבאה נעשות בהילוך נמוך יחסית. אלופת המדינה מלפני שש שנים סיכמה בימים האחרונים את תנאיו של הגארד זיו בן צבי, שגדל במועדון, והוא מצטרף לאופיר הובר וחואקין שוכמן שממשיכים עם הקבוצה מהליגה הלאומית. מנגד, גיא דותן, שהיה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה בעונה שעברה, לא ימשיך, כשבקבוצה ניצלו את אופציית היציאה מחוזהו.

בן צבי (24, 1.90) גדל כאמור בגלבוע/גליל אך מיעט לקבל דקות בעונת 2010/11, כשהיה בן 18. אחרי עונה אחת בלבד עזב את הקבוצה להפועל מגידו מהלאומית והחל להראות את הכישרון שלו. בן צבי ירד לליגה הארצית להפועל מגדל העמק, עלה עם הקבוצה ללאומית ושיחק במדיה שנתיים טובות בליגה השנייה. בקיץ שעבר היה אחד השחקנים המבוקשים בליגה הלאומית, והעדיף להוביל את הפועל עפולה, היריבה האזורית של גלבוע/גליל, כשהוא רושם 10.7 נקודות ו-5.7 אסיסטים למשחק במדי הקבוצה מהעמק.

בקבוצה מגן נר מתכוונים להמשיך במגמה שאפיינה אותם בקדנציה הקודמת בליגת העל, בניית הקבוצה סביב שחקנים צעירים מקומיים ולא מקומיים, שחקנים רעבים שיעשו את קפיצת המדרגה ביחד עם המועדון. אחד השחקנים שנמצא במגעים עם הקבוצה הוא טל קרפלס, שחזר בעונה שעברה לעירוני נס ציונה בליגת העל, אך לא עזר לה להשאר. קרפלס (26, 1.94) רשם 4.2 נקודות ו-1.9 ריבאונדים ב-13.7 דקות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully