וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין בחשד לחוזה כפול עם דיז'ון תומפסון

30.6.2016 / 15:41

האדומים, וכן יו"ר הקבוצה רמי כהן וחבר ההנהלה ידידיה רפפורט, יעמדו לדין בחשד כי הוגש לבקרת התקציבים חוזה נמוך ב-10 אלף דולר מזה שנחתם מראש עם השחקן. במקביל יעמדו לדין על זיוף טופס אישור יתרה

- יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן. יוסי ציפקיס
הסתבך. רמי כהן/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תעמוד לדין ביום שלישי הקרוב, וכמו כן גם יו"ר הקבוצה רמי כהן וחבר ההנהלה ידידיה רפפורט בגין עבירות על תקנון ביקורת התקציבים של האיגוד. ההעמדה לדין מגיעה בעקבות חשד לחוזה כפול שעשתה הקבוצה עם השחקן דיז'ון תומפסון במהלך עונת 2014/15, וכמו כן על זיוף חתימה של השחקן על טופס אישור יתרה.

בכתב האישום מופיע כי הקבוצה חתמה על שני הסכמים עם השחקן, הראשון שלא הוצג לבקרה, היה על סך 60 אלף דולר נטו, בתוספת מענקים ותוספות, והשני, שכן הוצג היה על סך 50 אלף דולר נטו, בתוספת מענקים ותוספות. "לתלונה צורה תגובת הקבוצה והערות הרשות לתגובה זו, מהן עולה בתמצית, כי הקבוצה העבירה לרשות רק את ההסכם השני ולא את ההסכם הראשון היות שסברה כי מאחר שהשחקן קיבל 10,000 דולר אמריקאי עם הגעתו לארץ, היה מקום להציג רק את ההסכם השני המתייחס ליתר התשלום לשחקן", נכתב בכתב האישום.

עוד בנושא

באיגוד זועמים על המנהלת: "לא מוכנים לקבל מכתבים בלשון איומים"
עירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד חתם לעונה אחת
יהוא אורלנד פרש: "נתתי את כל מה שהיה לי"

דיז'ון תומפסון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עלול לעלות ביוקר. תומפסון/ברני ארדוב

עוד נכתב כי, "הרשות סבורה כי עצם החיתמה על שני הסכמים מהווה הפרה של דין. במענה לטענת הקבוצה כי משום שמדובר בשחקן זר אין משמעות לאבחנה בין סכומי נטו לסכומי ברוטו, השיבה הרשות כי פער הסכומים כולל גם הפרשות סוציאליות. עוד טענה הקבוצה כי ישנו נוהג לפיו סוכנים חותמים על אישורי היתרה מאחר שבסיום העונה השחקנים הזרים ממהרים לשוב לביתם, והרשות הגיבה לכך כי חתימת השחקן עצמו נדרשת לפי התקנון".

הפועל תל אביב עומדת לדין בגין שלוש עבירות על תקנון ביקורת התקציבים. 5(ז): "הסכם שאושר על ידי הרשות יהיה הסכם היחידי המחייב בין הצדדים. כל הסכם אחר, יהיה בטל ומבוטל, חסר תוקף ונפקות ולא ינהגו על פיו". ו-8(ב)(4): "אסור לקבוצה להתחייב ו/או לשלם לשחקן או מאמן, תשלומי נטו". 5(י): "קבוצה ושחקן, או קבוצה ומאמן, מחוייבים לחתום על מסמך אישור יתרה לתום העונה, וזאת לא יאוחר מ-45 יום בתוך העונה".

כהן ורפפורט, שחתומים על ההסכם, עומדים לדין על עבירות 5(ז) ו-8(ב)(4) כפי שמצוין לעיל.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "קיבלנו לידינו את כתב האישום, אנחנו לומדים את הטענות ונגיב אליהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully