וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהוא אורלנד פרש: "נתתי את כל מה שהיה לי"

הגארד סיים קריירה בת 17 שנים, במהלכה שיחק בעשר קבוצות שונות בישראל וזכה בשני גביעים, עם הפועל ירושלים ב-2008 והפועל חולון ב-2009: "נהניתי מכל רגע"

one

הגארד הוותיק יהוא אורלנד הודיע הבוקר (חמישי) כי הוא פורש מכדורסל בגיל 34. אורלנד פרסם פוסט פרישה בדף הפייסבוק שלו.

"בלי כישרון חריג, אבל עם הרבה נחישות, הקרבה והתמדה, מסיים קריירה של 17 שנים בליגת העל. לא נתפס!!! יש כאלה שיגידו שיכולתי להגיע רחוק יותר ויש שיגידו שמה שהשגתי עם מה שהיה לי הוא מטורף... אני רק אגיד שנהניתי מכל רגע: הפסדים, ניצחונות, כאבים, חיבוקים, שמחה, עצב, אכזבות, הצלחות, פציעות, אימונים ושיקומים.

אני יכול להגיד בלב שלם שנתתי את כל מה שהיה לי וגם את מה שלא לטובת הכדורסל. תודה גדולה לכל מי שעודד אותי, קילל אותי, תמך בי, התחרה בי, שיחק איתי, אימן אותי, עיצבן אותי, טיפל בי, סמך עליי, ניתח אותי, פירשן אותי, שידר אותי, ייצג אותי, שפט אותי, שיפר אותי, שר לי, כתב עליי, ביקר אותי, למד ממני, ריגש אותי, חיבק אותי, נתן לי להוביל, העסיק אותי, האמין בי והעריך אותי לכל אורך הקריירה.

תודה מיוחדת להורים שלי, לאחיות שלי, לאחים שלי ולחברים הקרובים, שתמיד היו שם בשבילי. ותודה ענקית לאשתי אלונה, שמהרגע שפגשתי אותה, למדתי מה זה להקריב עבור מישהו שאתה אוהב. אין כמוך. תודה לכך, הייתם שותפים מדהימים למסע שלי!!! אורלנד, שלוש :)".

אורלנד החל את הקריירה ב-1999 בהפועל גליל עליון ומשם המשיך למכבי רעננה, עירוני רמת גן, אליצור אשקלון, הפועל גלבוע/עפולה, הפועל ירושלים, הפועל חולון, מכבי ראשון לציון, ברק נתניה ומכבי אשדוד, אליה הצטרף ב-2014 ובמדיה סיים את הקריירה. הישג השיא שלו היה זכייה בגביע המדינה פעמיים ברציפות, ב-2008 עם ירושלים וב-2009 עם חולון.

שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה, יהוא אורלנד. קובי אליהו
קריירה עשירה. אורלנד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully