וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד חתם לעונה אחת

30.6.2016 / 7:44

החתמה משמעותית לקבוצה מעין שרה: הפורוורד (33, 2.04), שעל המגעים עמו פורסם בוואלה! ספורט, יעבור לתחנה שישית בקריירה ויצטרף לסטו דגלאס וערן אסנטי בסגל של אריק אלפסי

one

עירוני נהריה ביצעה הלילה (בין רביעי לחמישי) מהלך משמעותי מאוד לקראת העונה הבאה, כאשר החתימה על חוזה לעונה אחת את הפורוורד יהונתן שולדבראנד, ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד.

כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, ניהלו הסגולים מגעים עם השחקן ועם הסנטר אייזיק רוזפלט מהפועל חולון, לפני שהוחלט ללכת על שולדבראנד, שהיה במגעים עם נהריה בשתי הפגרות האחרונים, אך הדבר לא הוביל לכדי חתימה. שולדברנאד הוא הרכש השני שני של נהריה הקיץ, אחרי סטו דגלאס והשניים מצטרפים לערן אסנטי, שיפתח עונה רביעית במועדון. בקבוצה מנהלים מגעים גם עם ניב ברקוביץ' על המשך דרכו.

שולדבראנד (33, 2.04) יפתח את עונתו התשיעית בליגת העל ונהריה תהיה הקבוצה השישית שלו. כבר בגיל 18 הוא היה חלק מהסגל של מכבי כרמיאל, אך את טבילת האש הראשונה עשה בגליל עליון, כמה שנים לאחר מכן. בעונת 2005/6 שיחק ברמת השרון ולאחר מספר שנים באירופה, בשבדיה וספרד, חזר לארץ והצטרף להפועל תל אביב בליגה הלאומית. הוא שיחק במדי האדומים ארבע עונות, עד שבקיץ שעבר עבר לאשדוד, שם רשם את עונת השיא בקריירה עד כה - 10.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

יו"ר נהריה ניסים אלפסי הודיע שבכוונת המועדון להעמיד קבוצה חזקה ואטרקטיבית יותר מהעונה החולפת. אתמול קיבלה הקבוצה הודעה מראשי המנהלת, לפיה היא תשחק בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות של פיב"א. המשמעות היא שנהריה צריכה לעבור מפגש כפול כדי להיות בשלב הבתים.

לפרסום על המגעים בין שולדבראנד לנהריה

יהונתן שולדבראנד שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. ברני ארדוב
קבוצה שישית בישראל. שולדבראנד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully