וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קארבל אנדרסון חתם לשנתיים

29.6.2016 / 15:50

הקלע האמריקאי (1.88, 25) שהצטיין בשנתיים האחרונות באימולה מהליגה השנייה באיטליה מצטרף לאלכס פרס ו-וויל גרייבס בסגל של עופר רחימי בכרמל: "מאמינים שיביא את הכישורים ההתקפיים לקבוצה"

קארבל אנדרסון שחקן מכבי חיפה. AP
רכש מעניין. קארבל אנדרסון/AP

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי קארבל אנדרסון לשנתיים. אנדרסון שיחק בשנתיים האחרונות במדי אימולה מהליגה האיטלקית השנייה והוא הזר השלישי שחותם הקיץ במדים הירוקים אחרי וויל גרייבס, שיפתח את עונתו השלישית, ואלכס פרס. הסגל הישראלי של הירוקים כולל נכון לעכשיו את עוז בלייזר, חנן קולמן וג'ון דיברתולומיאו שאליהם מצטרפים מספר שחקנים צעירים.

"הכינוי של קארבל הוא 'הסוד השמור הטוב ביותר', אבל הוא כשרוני ומלא במוטיביציה ולא יהיה סוד לעוד הרבה זמן", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "סיפור החיים שלו מעורר השראה, כאשר הוא הגיע למצב בו הוא היה חסר בית בתור נער ועדיין הצליח להיות הראשון מהמשפחה שלו שמסיים לימודים בקולג' והוא גם חתיכת שחקן כדורסל". מאמן הקבוצה עופר רחימי הוסיף: "קארבל הוא קומבו-גארד קשוח, שעובד קשה ועשה התקדמות מאוד יפה באיטליה. אנחנו מאמינים שהוא יביא את האנרגיה שלו ואת הכישורים ההתקפיים שלו לקבוצה שלנו."

אנדרסון (1.88, 25), יליד אקהארט, אינדיאנה, שיחק במכללה מקומית ואחרי שנה בקולג' קהילתי התקבל לאוניברסיטת רוברט מוריס ושיחק בה במשך שנתיים. בעונתו השנייה רשם 19.7 נקודות, 1.5 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק כשהוא מדייק ב-46 אחוזים מדהימים מחוץ לקשת. אחרי קריירת המכללות המשיך לאיטליה, וחתם באימולה, רשם בעונתו הרשונה 13.1 נקודות (39 אחוזים מחוץ לקשת) ו-4.2 ריבאונדים למשחק, ובעונה שעברה עמד על 17.3 נקודות (39.2 אחוזים מחוץ לקשת), 3.8 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק.

הקבוצה תפתח את מכירת המנויים שלה ביום ראשון הקרוב, כשהן יפתחו גם לבעלי המנויים מהעונה שעברה וגם לקהל הרחב. מחירי המנויים לא השתנו מהעונה שעברה. בעלי מנויים מעונת 15-16 זכאים לשמירה או לשדרוג המושב דרך משרדי המועדון עד יום רביעי 14 לאוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully