וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "ערן זהבי יחסר לכולנו, מקווה שביום מן הימים ישוב"

מכבי תל אביב נפרדה מערן זהבי באתר הרשמי, המנכל ביין: "מודים לו על תרומתו העצומה, העברת השיא הזו היא עדות לשאפתנות ולמקצוענות שלו". לעיניו של הקשר: גואנגז'ו R&F עלתה לרבע גמר הגביע

אתר רשמי
ספק 500, פנג ז'ן

מכבי תל אביב נפרדה היום (רביעי) מערן זהבי באתר הרשמי של הקבוצה. "מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מאשר את ההעברה של ערן זהבי לקבוצת גאונגז'ו ר.פ הסינית תמורת 8 מיליון דולר", נכתב מטעם הקבוצה.

המנכ"ל העוזב מרטין ביין אמר לאתר הרשמי: "ברצוננו לברך את ערן על תרומתו העצומה למועדון במהלך השנים בהן היה שחקן וקפטן של מכבי תל אביב. העברת שיא זו מהווה כבוד גדול לערן, למועדון ולמדינת ישראל והינה עדות לשאפתנות ורמת המקצוענות הגבוהה אותה הפגין במהלך שנותיו במכבי. אנו בטוחים כי כל מי שקשור למכבי תל אביב: ההנהלה, השחקנים, הצוות, העובדים והאוהדים מאחלים לערן הצלחה במועדונו החדש ובעתיד".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוסיף: "ראשית, ברצוני לברך את ערן ולהודות לו על 3.5 שנים מדהימות במכבי תל אביב. עבודה קשה ושאפתנות תמיד משתלמות וצריכות להוות דוגמה לכולם. כולנו עצובים על עזיבתו של ערן והוא יחסר לכולנו. אני מאחל לערן בהצלחה ומקווה שביום מן הימים הוא ישוב הביתה למכבי".

קבוצתו של זהבי רשמה היום הצלחה ראשונה מול עיניו של הרכש הישראלי הנוצץ, כשגברה 0:1 על שנגחאי SIPG במסגרת שמינית גמר הגביע ועלתה לרבע הגמר. גואנג'זו R&F שמדורגת רק במקום ה-11 בטבלה, הייתה אנדרדוג מובהק מול הקבוצה שמדורגת רביעית בטבלה, למרות שהמשחק נערך במגרשה הביתי, אך הצליחה לרשום הפתעה גדולה בזכות שער ניצחון של שחקן ההגנה המקומי טאנג מיאו. ברבע הגמר תפגוש קבוצתו של זהבי את הביי FC בה משחקים בין היתר אסקייל לבאצי, ז'רביניו וסטפן מ'ביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully