וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס הודיע לקליבלנד: אני הופך לשחקן חופשי

על אף שיש לו חוזה שמבטיח לו 24 מיליון דולר לעונה, סוכנו הודיע לקאבס שג'יימס יהפוך לשחקן חופשי קיץ שלישי ברציפות. סן אנטוניו הודיעה שטים דאנקן מנצל את האופציה בחוזהו, דווין וייד מאיים על מיאמי

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לברון ג'יימס לא ינצל את האופציה שיש לו בקליבלנד לחוזה לעונה נוספת בקבוצה, והודיע לקאבס שיהפוך לשחקן חופשי, כך הודיע הבוקר (רביעי) סוכנו ריץ' פול. ב-1 ביולי לברון יהפוך לשחקן חופשי קיץ שלישי ברציפות מבחינתו, על אף שהיה לו חוזה שמבטיח לו 24 מיליון דולר בעונה הבאה. עם זאת, ההערכות הן שהוא יישאר בשורות האלופה, ופשוט מנסה להבטיח לעצמו את החוזה המקסימלי.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
לא צפוי לעזוב. לברון/רויטרס

יש לציין כי לא רק שלברון עדיין יוכל לחתום מחדש בקליבלנד, אלא הוא אף הצהיר אחרי האליפות שאין לו שום כוונה לעזוב את הקאבס אחרי שהביא לה במו ידיו אליפות היסטורית. "אני אוהב להיות פה בקליבלנד, אין לי שום כוונה לעזוב", אמר במהלך החגיגות, "יש כל מיני עניינים טכניים שצריך לטפל בהם, אבל אשאיר את זה לסוכן שלי".

עם זאת, הסוכן פול לא פירט איזה סוג של חוזה לברון דורש או מצפה לו, ולא פירט את לוח הזמנים במו"מ מול הקאבס. עם העלייה בתקרת השכר לקבוצות ב-NBA, ג'יימס וקווין דוראנט מגבירים את העניין בשוק ההעברות בליגה, עם חוזה מקסימום של 30 מיליון דולר, אך כאמור, ההערכה היא שהוא צפוי להישאר בקאבס. אם הוא אכן יישאר, בקליבלנד הוא יוכל לקבל חוזה מקסימלי של 27.5 מיליון דולר "בלבד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דווין ווייד, מיאמי היט. AP
עדיין כוכב. וייד/AP

עוד ב-NBA

* אחרי 13 שנה כשחקן ההיט, האם פלאש יעזוב? השיחות בין דווין וייד למיאמי לא התקדמו, והשחקן שוקל לקבל הצעות חדשות, אחרי שנציגיו הבהירו למספר קבוצות שהוא יהיה פתוח להצעות. גם בשנה שעברה היו לא מעט עליות וירידות במשא ומתן בין וייד למיאמי, ובסופו חתם לעונה על חוזה של 20 מיליון דולר. העונה וייד שיחק 74 משחקים, הכי הרבה שלו בחמש השנים האחרונות מרובות הפציעות, ורשם ממוצעים של 19 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק.

* סן אנטוניו הודיעה שטים דאנקן החליט לנצל את האופציה שלו בחוזה לשכר של 5.6 מיליון דולר לעונת 2016/17, אבל הפורוורד הוותיק עדיין לא החליט אם אכן יחזור לשחק את העונה ה-20 שלו בליגה או יפרוש. דאנקן בן ה-40 נשאל על עתידו אחרי ההדחה מול OKC בפלייאוף ואמר ש"אטפל בזה אחרי שאצא מפה ואחשוב על החיים". הוא רשם בעונה האחרונה שיאי קריירה שליליים של 8.6 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק, ובפלייאוף רק 5.9 נקודות ו-4.8 ריבאונדים ב-10 משחקים.

טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. GettyImages
מעבר לשיא. דאנקן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully