וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה על שלומי אזולאי. מגן לך פוזנן הפולנית הוצע

28.6.2016 / 11:42

הירוקים פנו רשמית למכבי תל אביב ללא קשר לעסקת אלירן עטר, כרגע ישנם פערים. וולקוב מחזיק במספר הצעות. האצטדיון בחיפה יהיה מוכן לפתיחת העונה. סטויקוביץ' יחזור לאימונים, אך במועדון עומדים מאחורי ההודעה לסוכניו

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה פתחה הבוקר (שלישי) את יומה השני במחנה באוסטריה, והיום תערוך הכנות אחרונות לקראת ההתמודדות הראשונה שלה מחר מול דינמו טביליסי. "יש אווירה אחרת במחנה הזה בהשוואה לעונה שעברה", סיפר אחד השחקנים. "כולם כאן מבינים שהעונה חייבים לחזור למאבקים בצמרת הגבוהה, אחרת אין טעם לכל מה שמנסים לבנות כאן. אני מזהה תהליך בריא, אבל בסופו של דבר הכול מסתכם בתוצאות. הפעם נצטרך להוכיח כבר בתחילת העונה שיש כאן קבוצה חזקה". גליינור פלט חזר להתאמן. גארי קגלמאכר שהחלים מדלקת בגרון יחזור במהלך היום. עטאא ג'אבר עדיין עורך אימונים קלים. דקל קינן (פצוע) ואייל משומר (כאבי גב) לא מתאמנים. בנוסף לשלושת המשחקים שנקבעו, מכבי חיפה תערוך אימון נוסף במחנה כשתתמודד מול אלופת אלבניה, סקנדרבג (19:00, שעון ישראל). קרבאח אגדאם האזרית הייתה אמורה להגיע למשחק הידידות, אך ביטלה את הגעתה.

הבוקר התברר כי מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית למכבי תל אביב על שלומי אזולאי. בין הצדדים ישנם פערים, משום שמכבי תל אביב דורשת לפצות אותה בסכום דומה בו קנתה את השחקן (900 אלף יורו). חיפה הגישה את ההצעה ללא קשר לעסקת אלירן עטר. אזולאי עצמו, שגדל במכבי חיפה, רוצה מאוד להגיע לקבוצה לטענת הקבוצה ובמועדון מקווים מאוד להצליח לסגור את העסקה. כזכור, בחודש שעבר פורסם בוואלה ספורט כי חיפה מעוניינת באזולאי או בן הרוש עם או בלי קשר לעסקת טאלב טואטחה. לאחר שהתברר כי טואטחה נמצא בדרכו לחו"ל, חיפה החליטה להתמקד בקשר.

במקביל, חיפה עדיין לא מוותרת על אייל גולסה. קשר פאוק סלוניקי חזר ליוון אבל מאחורי הקלעים ישנם עדיין ניסיונות לצרפו. רועי קהת יגיע רק במקרה שיפחית מהסכומים אותם הוא דורש. גם סטיב בירנבוים מועמד להגיע.

מכבי חיפה הודיעה היום כי על פי קצב העבודות באיצטדיון בחיפה, הוא יהיה מוכן לפתיחת הליגה. מנכ"ל האיצטדיון, אילן פוקס: "אנו עושים את כל הדרוש על מנת שהאצטדיון יהיה מוכן לפתיחת ליגת העל ב-20 באוגוסט. אגב, באם מכבי חיפה תעפיל, כך אנו מקווים, למשחק הפלייאוף במסגרת הליגה האירופית ב-18 באוגוסט, האצטדיון יהיה מוכן וערוך גם למשחק זה. אני יכול להבטיח כי נעמוד בזמנים". המשחק הראשון במסגרת הליגה האירופית ייערך בנתניה.

עוד בנושא
מכבי חיפה: מאמן כושר ממונאקו הגיע למחנה. לוי: "מרוצה מהרצינות שלכם"
רוני לוי על עסקת טואטחה לפרנקפורט: "יש לו הצעה, כנראה שיסגור בחו"ל"

שחקן נבחרת ארצות הברית סטיב בירנבאום. AP
מכבי חיפה לא מוותרת. בירנבאום/AP

כזכור, פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ' כבר הגיש הצעה לשחקן בסך 400 אלף יורו ובחיפה מוכנים לשלם כחצי מיליון יורו תמורת כרטיס השחקן. בירנבוים מבוקש גם אצל מועדונים גדולים יותר באירופה ולכן בחיפה עושים מאמצים גדולים להביא אותו. בימים האחרונים הוצע מגן שמאלי נוסף לקבוצה. מדובר בשחקן פרטיזן לשעבר ומגן נבחרת מונטנגרו ולדימיר וולקוב שכבר היה מועמד לחיפה בעבר ובעונה החולפת שיחק במכלן, ממנה הושאל ללך פוזנן הפולנית. במועדון ממתינים להתאחדות לכדורגל שאמורה לאשר את תקנת הזרים, לפני שיוחלט סופית האם להביא זר לעמדה הזאת.

לגבי ולדימיר סטויקוביץ', שכבר קיבל לפני כחודש אור ירוק לעזוב ובשבוע שעבר גם הודעה כי הוא לא בתוכניות המקצועיות, אמור לחזור לאימונים אם לא ימצא קבוצה. בכל מקרה, גם אם יחזור לאימונים, במכבי חיפה מתכוונים לעמוד מאחורי ההודעה ששיגרו לסוכניו והוא לא ימשיך בקבוצה. בשלב זה אוהד לויטה, שגילה יכולת טובה בעונה שעברה, ממשיך בשער - אך בקבוצה לא פוסלים גם אפשרות שאחד משוערי הנבחרת יחליף את שוער נבחרת סרביה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי חיפה, איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
"נהנה מאוד". אבו עביד/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: המגן-בלם איאד אבו עביד הצטרף וכבר התראיין לאתר הרשמי. "אני בן 21, מכפר מייסר הסמוך לפרדס חנה. התחלתי לשחק במחלקת הילדים של מכבי חיפה יחד עם איסמעיל ריאן ועטאא ג'אבר, לאחר מספר שנים לא הסתדרתי בפנימיה ועברתי לטובורק שם הייתי במשך שש שנים. משם עברתי למכבי נתניה ולהפועל תל אביב וכעת אני במכבי חיפה. אני שחקן צעיר, שאפתן שעובד קשה כדי להצליח. היכולות שלי הן היכולות הפיזיות, הכוח והמהירות. אוהב לסמן לעצמי מטרות כל פעם מחדש כי רק ככה אצליח למצות את הפוטנציאל שלי עד הסוף", סיפר אבו עביד. "רוני לוי אימן אותי בנתניה ומאמין בי מאוד וזה חשוב לי. בנוסף, רונן גבאי עבד איתי חמש שנים, החל ממחלקת הנוער ועד הבוגרים במכבי נתניה, היה חשוב לי לבוא לצוות שמאמין בי. ברגע שהבנתי שמכבי חיפה רוצה אותי, ידעתי שאני מקבל פה הזדמנות שלא כל אחד זוכה לה. לשחק כל שבוע מול קהל עצום של כ-30 אלף ירוקים שדוחפים ותומכים זה חוויה מרגשת. לכן, רציתי לבוא ולשחק על מנת לנצל את הבמה שניתנה לי".

"אני נהנה מאוד, החבר'ה קיבלו אותי בצורה יפה. יש כאן מרקם חברתי ממש טוב שקל להתחבר לאנשים. לגבי המחנה זה לא קל, אנחנו עובדים מאוד קשה, חשוב לנו קצת השקט שאנחנו מקבלים כאן לגיבוש שלנו ביחד. המשמעת כאן גבוהה מאוד וכל הדברים הללו רק יעזרו לנו להשתפר ולהצליח", סיפר השחקן על המחנה והוסיף: "אני מאוד נרגש לשחק אל מול 30 אלף ירוקים. אני מחכה ומצפה למשחק הבית הראשון כדי לפגוש אותם. כולי אמונה ותקווה שנגרום להם לעונה טובה, שמחה והרבה רגעי נחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully