וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאמן כושר ממונאקו הגיע למחנה. לוי: "מרוצה מהרצינות שלכם"

27.6.2016 / 14:58

מכבי חיפה ערכה אימון ראשון על אדמת אוסטריה, יחד עם פיליפו סאסי וללא קגלמאכר החולה. ברביעי: מבחן ראשון מול טביליסי. מקורבי ידין: "חיפה תצטרך להשלים את שכרו, אחרת יישאר"

צילום: אדריאן הרבשטיין

אחרי עיכוב קל בעקבות ריבוי טיסות בנמל התעופה בן גוריון, מכבי חיפה נחתה הלילה במינכן ועשתה את דרכה לאוסטריה, שם היא ערכה היום (שני) אימון ראשון שיפתח רשמית את מחנה האימונים בעיירה באזור חבל זלצבורג, כשגשם קל קיבל את פני השחקנים. במסגרת המחנה חיפה תתמודד מול שלוש יריבות - המשחק הראשון ייערך מחרתיים (רביעי) מול אלופת גאורגיה, דינמו טביליסי. ביום שבת תתמודד הקבוצה מול אלופת בולגריה לודוגורץ ותחתום את סדרת המשחקים ביום שלישי הבא, מול אלופת אזרבייג'אן קרבאח אגדאם.

רוני לוי,אמר לשחקנים: "אני מרוצה מאוד מהגישה והרצינות של כולכם מתחילת האימונים. מחנה האימון הוא תמיד חשוב מאוד ויקבע איך תיראה הקבוצה העונה". הקשר האחורי, גארי קגלמאכר, סובל מדלקת בגרון ומטופל, ולכן יצטרף למחנה בהמשך. דקל קינן, עטאא ג'אבר וגליינור פלט המחלימים מפציעות מתאמנים בהדרגה. בחיפה הודיעו היום כי מי שהצטרף למחנה על מנת לתרום מהידע שלו לטובת הצלחת המחנה הוא פיליפו סאסי (26), מאמן כושר באקדמיה ובקבוצה הבוגרת של מונאקו הצרפתית. על הגעתו אחראי כמובן טור כריסטיאן קרלסן.

חיפה נחתה במינכן ללא אלירן עטר, אך לאור שיחה נוספת שנערכה לפני ההמראה למחנה במועדון מעריכים שהשחקן יישאר בקבוצה ויצטרף אליה לאחר חזרתה ארצה באמצע השבוע הבא. בסביבתו של השחקן לא פוסלים אפשרות שיישאר, אך עדיין לא מצהירים שיישאר בקבוצה בכל מקרה. יחד איתו נותרו בארץ גם אוראל דגני שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של רוני לוי וטאלב טואטחה, שצפוי לסגור בחו"ל בקרוב. גם שחר הירש מחפש קבוצה אחרת.

בעניין אחר: בעקבות ההחלטה שהתקבלה במועדון לפיה לא ישלימו את שכר המושאלים, חלק מהשחקנים טוענים כי הם לא מתכוונים לוותר על שכרם. כך למשל, מקורבי אביחי ידין אמרו השבוע: "הפועל תל אביב רוצה אותו. חיפה תצטרך להשלים את השכר, אחרת הוא יישאר במכבי חיפה. יש לו חוזה. אפשר לסיים את זה מוקדם רק בדרך אחת: אם יתנו לו פיצוי והוא יעזוב".

שחקני מכבי חיפה במחנה האימון באוסטריה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מתחילים לעבוד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה במחנה האימון באוסטריה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה במחנה האימון באוסטריה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully