וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "צריך לכבד את החלטתו של מסי, כאב לי לראות אותו דומע"

הודעת הפרישה של קפטן ארגנטינה זכתה לתגובה מצדו של כוכב פורטוגל וריאל מדריד: "לאו לא רגיל להפסיד". מראדונה דרש: "מסי צריך להישאר בנבחרת ולזכות ברוסיה 2018", נשיא ארגנטינה ניסה להפוך את ההחלטה

AP

בווידאו: גמר הקופה סנטנריו

הודעת הפרישה של ליאונל מסי מנבחרת הותירה את ארגנטינה בהלם. קפטן האלביסלסטה בחר לסיים את הקריירה הבינלאומית בגיל 29 בלבד בעקבות ההפסד לצ'ילה בגמר הקופה סנטנריו. בארגנטינה מתקשים לעכל את הבשורה וקמפיין להשארתו של הפרעוש כבר יצא לדרך ברשתות החברתיות כאשר גם בהתאחדות מקווים כי התחושות הקשות שנותרו אצל מסי יירגעו לקראת המשך דרכה של הנבחרת בדרך למונדיאל 2018 ברוסיה.

אחרי שבחר לתקוף את אופיו של מסי במהלך טורניר הקופה סנטנריו, דייגו מראדונה בחר להצטרף אל מסע השכנועים ובראיון לתקשורת בארגנטינה סיפר: "מסי חייב להישאר בנבחרת, לתת את הכול ולהניף את גביע העולם ברוסיה. הגיע הזמן שהוא ייתן אמון בחבריו לקבוצה. אף אחד מהשחקנים בסגל לא צריך לוותר על המטרות בנבחרת. כל אלה שהודיעו על פרישה לא מבינים את המשבר העצום שנמצא בו הכדורגל בארגנטינה ובמיוחד הנבחרת, זה לא הזמן לוותר".

חלוץ נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. GettyImages
הלחץ יעשה את שלו? מסי/GettyImages

עוד בנושא

מראדונה לא פספס הזדמנות גם לתקוף את ההתאחדות: "הם הגיעו אל התחתית. זה כל כך מצטער לראות את ההתנהלות המביכה שלהם, האנשים האלה פוגעים בכדורגל הארגנטינאי".

המאמצים לשכנע את הפרעוש להישאר בנבחרת הגיעו גם נשיא ארגנטינה מאוריסיו מאקרי. דובר הנשיא חשף כי מסי זכה לשיחת טלפון ממאקרי מספר דקות אחרי הודעת הפרישה. במהלכה של השיחה בחר הנשיא לבקש מהקפטן להישאר בסגל ואף אמר לו: "עשית את כולנו גאים בך ובנבחרת. אני מקווה שעוד נמשיך לראות אותך מציג את הכדורגל הנהדר שלך עוד שנים רבות". מעבר לזה הוסיף הנשיא את הציוץ עם #NoTeVayasLio, שהפך לסיסמת הקמפיין להשארתו של מסי בנבחרת.

כריסטיאנו רונאלדו לא נשאר אדיש להודעת הפרישה של הפרעוש וסיפר לתקשורת בצרפת: "מסי לקח החלטה לא פשוט, אבל צריך לכבד אותו ואת הרצון שלו. לאו לא רגיל להפסיד ולכן תחושת האכזבה גדולה לסיים במקום השני כה משמעותית עבורו. החמצה של פנדל לא הופכת שחקן לפחות טוב, כאב לי לראות אותו בסיום המשחק דומע. התקווה שלי היא שהוא יחזור לנבחרת בגלל שהם זקוקים לו".

בינתיים, הפרעוש נחת בארגנטינה בצוותא עם חאבייר מסצ'ראנו והשניים החלו בחופשה שלהם. בברצלונה עדיין לא נקבו בתאריך בו יצטרכו לשוב השניים לפתיחת האימונים כאשר ההערכה היא שזה יקרה לקראת אמצע חודש יולי.

מאז הספיק סרחיו רומרו להצהיר: "לא אשאר בנבחרת ללא מסי". ההחלטה של השוער היא מכה קשה עבור הנבחרת כאשר חרארדו מרטינו צפוי להגיש את ההתפטרותו בימים הקרובים. עדיין לא ברור מי יתפוס את המושכות בנבחרת במיוחד בעקבות המשבר הקשה בהתאחדות וברור כי למאמן הבא תהיה בעיה קשה בעקבות הודעות הפרישה של מסי, מסצ'ראנו, אנחל די מריה, סרחיו אגוארו ולוקאס ביגליה.

עדכון ראשון: 08:50

אוהדי נבחרת ארגנטינה תומכים בליאונל מסי. רויטרס
האוהדים תומכים במסי/רויטרס
אוהדי ארגנטינה תומכים בליאונל מסי. רויטרס
האוהדים תומכים במסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully