וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: חליל קאנסביץ' חתם לעונה אחת, צפו בביצועיו

27.6.2016 / 19:53

הפורוורד-סנטר האמריקאי (25, 2.03) ששיחק בעונה שעברה בסראגוסה ובודוצ'נוסט יהיה הזר השני בסגל של מיקי גורקה לצידו של סטיבן דניס ואמור לעזור לקבוצה שתשחק בעונה הבאה ביורופקאפ

AP

בני הרצליה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי ממוצא מונטנגרי חליל קאנסביץ', ששיחק בעונה שעברה בסראגוסה הספרדית ובודוצ'נוסט ממונטנגרו. קאנסביץ' הוא הזר השני שחותם בקבוצה של מיקי גורקה שמימשה יותר מוקדם הקיץ את האופציה שהייתה לה על סטיבן דניס. בהרצליה צירפו את קאנסביץ', ששיחק העונה ביורוקאפ, עם ראייה לקראת מפעל היורופקאפ בו תשתתף בעונה הבאה.

קאנסביץ' (25, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת סנט ג'וזף כשבעונתו האחרונה רשם 10.8 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק. את עונת 2013/14 סיים בליגה הראשונה באיטליה כשחקן בסגל של רומא. בעונה לאחר מכן חתם באולימפיה לובליאנה ורשם ביורוקאפ 10.9 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים. את העונה שעברה פתחה בסראגוסה, אך לאחר שלא הרשים במיוחד עבר בינואר לבודוצ'נוסט ורשם בליגה האדריאטית 5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-14.3 דקות למשחק.

הסגל של מיקי גורקה כולל נכון לעכשיו את הזרים קאנסביץ' ודניס לצד הישראלים אבירם זליקוביץ', כארם משעור, דני רובין, תום מעיין ומורן רוט שמחזיק בחוזה לעונה נוספת ובאופציית יציאה עד אמצע יולי, אך לאחר שלא הרבה לשחק העונה בשל פציעות, לא ברור האם ימשיך במועדון לעונה שנייה. בהרצליה צפויים להחתים גם העונה חמישה זרים, לאחר שבעונה שעברה היו חלוצי העניין בליגת העל מבין הקבוצות שלא משתתפות באירופה.

שחקן מכללת סיינט לואיס חליל קאנסביץ'. AP
רקורד מעניין. קאנסביץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully