וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה תביעה בדרישה לבצע "הרמת מסך" לעמותה שניהלה את ברק נתניה

27.6.2016 / 12:25

מנכ"ל הקבוצה בעונתה האחרונה טוען כי זכויותיו הסוציאליות והפנסיוניות הורדו מתלוש המשכורת, אך לא עברו לחברה המבטחת: "נתתי לקבוצה את כל כוחי". צביקה ליבר, יו"ר הקבוצה שהתפרקה, בתגובה: "כשאקבל את התביעה, אתייחס"

צביקה ליבר עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
תביעה הוגשה. ליבר עם שרף/ניב אהרונסון

ברק נתניה, שהייתה אחת הקבוצות המרעננות לפני מספר שנים בליגת העל, סיימה את פעילותה בשנה שעברה לאחר מחלוקת בין עיריית נתניה ליו"ר צביקה ליבר, שבעקבותיה התפרקה הקבוצה, ובימים אלה מתברר כי חלק מהנעשה במועדון בשנה האחרונה לפעילותה לא הייתה כדין. בימים אלו הוגשה תביעה לבית הדין לעבודה על ידי שמעון סביר, ששימש מנכ"ל הקבוצה בעונתה האחרונה, עונת 2014/15, כששיחקה בליגה הלאומית, בדרישה לשלם לו את זכויותיו הסוציאליות והפנסיניות שהורדו מתלוש המשכורת ולא עברו לחברה המבטחת. בנוסף דורש סביר, באמצעות עו"ד רו"ח אסנת שלחון-אהרוני לבצע "הרמת מסך", חשיפת התנהלות כלכלית וחשבונית לעמותה שניהלה את הקבוצה ולחברת "לבר"א השקעות" שמננה שולמו המשכורות לעובדים, לשחקנים ולנותני השירותים לקבוצה.

"אין לי דבר אישי ואפילו לא חצי דבר כנגד צביקה ליבר, הוגשה תביעה לבית הדין לעבודה באמצעות באה כוחי עו"ד אסנת שלחון-אהרוני, אני בסך הכל מבקש לקבל את מה שמגיע לי כחוק ולא שקל יותר ממה שמגיע לי", אמר סביר, שעבד שמונה עונות בקבוצה, תחילה כמנהל לוגיסטי ולאחר מכן כמנכ"ל הקבוצה, "נתתי לקבוצה את כל כוחי, ימים ולילות עבדתי מכל הלב ותרמתי את חלקי, אני מקווה שבית הדין יעשה צדק ואקבל את המגיע לי".

צביקה ליבר אמר בתגובה לידיעה: "לא קיבלתי עוד את התביעה, ברגע שאקבל, אתייחס".

ברק נתניה עלתה לליגת העל בעונת 2009/10 ושיחקה בליגה הראשונה במשך חמש עונות בהן הגיעה לגמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור. בתום עונת 2013/14 ויתרה על מקומה בליגה, במהלך שנחקר בחשד שקיבלה כספים ממכבי אשדוד כדי לרדת לליגה הלאומית. בעונה שלאחר מכן הגיעה לחצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית, אך בסיום העונה התפרקה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully