וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בארה"ב: ריאן לוכטה הפסיד ב-400 מטר מעורב, לא יגן על הזהב

השחיין האמריקאי הוותיק, שסובל מפציעה, פתח בצורה רעה את המבחנים האמריקאיים לקראת ריו וסיים רק שלישי במשחה שבו הוא מחזיק בזהב מלונדון. צ'ייז קאליס

השחיין האמריקאי ריאן לוכטה. רויטרס
אכזבה. לוכטה/רויטרס

צ'ייז קאליס הפתיע הבוקר (שני) את האלוף האולימפי ריאן לוכטה במבחנים האמריקאיים לקראת המשחקים האולימפיים במשחה ל-400 מטר מעורב אישי, והבטיח את מקומו בריו לראשונה בקריירה. קאליס בן ה-22 סיים ראשון במשחה כשקבע זמן של 4:09.54 דקות, ואמר "אני מאושר שעשיתי את זה, זה היה מותח מאוד, הרבה יותר מאשר אני מדמיין שיהיה בריו. זה הדבר הראשון שרציתי להשלים, כל דבר אחרי זה יהיה בונוס. נשאר לי עוד הרבה במיכל לפני ריו".

לוכטה הוליך בבטחה אחרי הקטעים של הפרפר והגב, אבל בסופו של דבר סיים רק שלישי. ג'יי לית'רלנד בן ה-20 סיים שני. המנצח בכל משחה מעפיל אוטומטית לריו, כשגם השני בדרך כלל זוכה בכרטיס למשחקים. לוכטה, שמחזיק ב-11 מדליות אולימפיות ומחפש אולימפיאדה רביעית, אמר שהוא מתח את המפשעה בבוקר המשחה, והעלה ספקות לגבי כשירותו. הוא לא יתחרה בריו במשחה שבו הוא מחזיק במדליית הזהב מלונדון. לוכטה בן ה-31 הגיע למבחנים אחרי בעיות בטיסה, שעשתה בסופו של דבר נחיתת חירום.

"חשבתי הרבה על המתיחה הזאת, אבל אתם יודעים, אלה המבחנים", אמר לוכטה, שכמובן היה השחיין הכי מבוגר בין כל המתחרים במשחה, שבהם הגיל הממוצע היה 19 וחצי, "גם אם הייתי שובר את הרגל הייתי מגיע ושוחה. אני הולך להמשיך לעבוד קשה, יום אחרי יום, בתקווה שזה ישתפר".

מייקל פלפס, שמחזיק ב-18 מדליות זהב, ינסה להשתתף בפעם החמישית במשחקים האולימפיים, ויחל את דרכו ביום שלישי במבחנים ל-200 מטר חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully