וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון חולדאי: "מספר מקומות הישיבה באצטדיון בלומפילד יוגדל לכ-29 אלף"

ראש עיריית תל אביב החליט על הגדלת מספר מקומות הישיבה למקסימום האכלוס האפשרי. השיפוצים, שיחלו ביולי, יימשכו כשנתיים. בתוכנית: מסעדות שונות ומתחמי VIP. חולדאי: "משוכנע שאוהדי הכדורגל יפיקו הנאה מרבית מהאצטדיון"

הדמיה של אצטדיון בלומפילד המחודש. מנספלד קהת אדריכלים,
מסעדות ומתחמי VIP. הדמיה של בלומפילד/מנספלד קהת אדריכלים

לאחר שאושרה התכנית לשדרוג אצטדיון בלומפילד, הנחה ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, את הרשות לפיתוח כלכלי שאחראית על שיפוץ האצטדיון, לבדוק אפשרות של הוספת מקומות ישיבה באצטדיון מעבר ל-24 אלף, כפי שהיה בתכנון המקורי. לאחר שהוצגו בפניו הנתונים בחודש האחרון, החליט חולדאי על הגדלת מספר מקומות הישיבה למקסימום האכלוס האפשרי - כ-29 אלף מקומות. חשוב להדגיש כי תוספת מקומות הישיבה לא תעכב את זמן השדרוג הכולל שצפוי להימשך כשנתיים.

אצטדיון בלומפילד יעבור החל מיולי 2016 שדרוג נרחב. מעבר להגדלת מספר מקומות הישיבה לכ-29,000, השדרוג יעמיד את האצטדיון בסטנדרטים המעודכנים של אופ"א, שיאפשר קיום משחקים בינלאומיים הן של נבחרת ישראל והן במפעלים האירופאיים. רוב היציעים הקיימים ישופצו ויישארו על כנם, כאשר ייבנו שטחים חדשים מתחת ליציעים וייבנו מבנים נוספים כחלק מהיציע המערבי והיציע המזרחי. לרווחת הצופים, יותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה שונות ומועדוני מנויים ל-VIP. כמו כן, התכנון כולל שיפור זוויות הראייה, זרימה טובה ובטיחותית של הקהל, עמדות צילום, אולפנים לשידורי טלוויזיה, מערכות תאורה, חדרי בקרה ואזורים ייעודיים לרכבי שידור. באזור השחקנים, המופרד משאר הקהל, תוכננו ארבעה מתחמי מלתחות הכוללים, בין השאר, חדרי מאמנים, חדרי שופטים, בדיקות סמים, חדר רופאים ובקרים.

"שאיפתנו היא להעניק לציבור הרחב מתקן ברמה הגבוהה ביותר לצד השמירה על נכסיה הקיימים של העיר", אמר חולדאי. "הגדלת מספר המושבים, היא נדבך חשוב בהכשרת האצטדיון העירוני והתאמתו לצרכים והסטנדרטים הבינלאומיים של המאה ה-21. אני בטוח כי לאחר סיום העבודות וחניכת האצטדיון המשודרג, אוהדי הכדורגל במדינת ישראל, יפיקו הנאה מרבית מהאצטדיון מרמתו הגבוהה ביותר ומחוויית צפייה ייחודית ואיכותית".

הדמיה של אצטדיון בלומפילד המחודש. מנספלד קהת אדריכלים,
מספר המקומות יוגדל למקסימום. בלומפילד החדש/מנספלד קהת אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully