וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון פתחה עונה, נעים: "ניתן במה לשחקנים שהרבה פסלו אותם"

העולה החדשה, שחזרה לליגה הבכירה אחרי חמש שנות היעדרות, ערכה אימון בכורה חגיגי, בו הקהל פרץ למגרש. המאמן הוסיף: "לנו הרבה עבודה, אנחנו קצת באיחור. מאמין שנעשה קבוצה טובה"

צילום: שי מכלוף

העולה החדשה הפועל אשקלון פתחה הערב (ראשון) את העונה עם אימון חגיגי, שמוציא לדרך את ההכנה שלה לחזרה לליגת העל. האוהדים פרצו כמיטב המסורת לכר הדשא והשחקנים הנרגשים של יובל נעים, שינסו להשאיר את הקבוצה שחזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז 2011, פתחו במסע הארוך והקשה להשגת המטרה.

המאמן נעים אמר: "אווירת חג, אף אחד לא ציפה ששנה וחצי אחרי שהגענו לפה, נעלה לליגה הראשונה. יש לנו הרבה עבודה, אנחנו קצת באיחור, אבל אני מאמין שעם עזרה של כולם נעשה קבוצה טובה".

עוד הוסיף המאמן: "השוק הישראלי לא משופע בשחקנים טובים והרבה מאוד שחקנים שאנחנו רוצים מעדיפים ללכת למקומות אחרים. זה בסדר, אנחנו רגילים למצב הזה ונדע להתמודד איתו. ניתן במה לשחקנים שהרבה פסלו אותם ואני חושב שאני יכול להוציא מהם מה שאחרים לא הצליחו להוציא. בתוספת של שישה זרים שיהיו שחקנים טובים. אנחנו לא מחפשים כוכבים, אלא שחקנים טובים, במספרים שלנו, שיעזרו לקבוצה. אני חושב שאשקלון תוסיף הרבה גאווה לליגה, תהיה קבוצה קשה, שתעשה הרבה צרות".

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. דרור עינב
נעים מוכן לאתגר/דרור עינב
שחקני הפועל אשקלון. דרור עינב
שחקני הפועל אשקלון/דרור עינב
שחקני הפועל אשקלון. דרור עינב
שחקני הפועל אשקלון/דרור עינב
שחקני הפועל אשקלון. דרור עינב
שחקני הפועל אשקלון/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully