וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "התחברתי לחזון של אלון, אוהב את הסגנון של הפועל ירושלים"

האיטלקי ערך מסע"ת ראשונה: "כולנו רוצים לנצח ולזכות בתארים. נילחם על הכל, אבל לא יהיה קל. יש בירושלים אנרגיה יוצאת דופן". גיא הראל: "הבאנו מאמן שמחויב להצלחת הארגון"

נועם מושקוביץ

סגנית האלופה הפועל ירושלים הציגה הערב (ראשון) את מאמנה החדש, האיטלקי סימונה פיאניג'אני, שחתם כמחליפו של דני פרנקו לאחר שהקבוצה מהבירה הופתעה בגמר הפלייאוף ואיבדה את האליפות מול מכבי ראשון לציון.

"זה יום גדול למועדון", אמר המנכ"ל גיא הראל. "אני רוצה להודות למאמן הקודם דני פרנקו, הוא עשה עבודה נהדרת עבור המועדון וייכנס לספרי ההיסטוריה שלו. עכשיו הזמן להסתכל לעתיד. העונה שלנו הסתיימה לפני שבועיים וחצי והרגשנו שהגיע הזמן לעשות שינוי לטובת הארגון שלנו. אני לא צריך לספר לכם מה קואץ' פיאניג'אני עשה בכדורסל האירופי. שמו הולך לפניו. הייתה לנו פגישה לפני שבועיים והתשוקה של המאמן והרצון שלו לבוא לפה, עשו את ההחלטה שלנו הרבה יותר קלה".

הראל הוסיף: "הבאנו מאמן שמחויב להצלחת הארגון. אנחנו לא כאן היום בשביל לדבר על הסגל לעונה הבאה, את זה נעשה בהמשך הקיץ. אני רוצה לברך את המאמן החדש שלנו בצורה רשמית להפועל ירושלים. תזכה להכיר את העיר המיוחדת הזו. כל מי שנמצא במועדון מאוד רוצה לעזור לעשות צעד קדימה".

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
הראל ופיאניג'אני/נועם מושקוביץ

פיאניג'אני: "יש אולי 4-5 קבוצות מיוחדות ביורוליג ורק עוד כמה מקומות מיוחדים אחרים וזה אחד מהם. אני מאוד גאה להגיע לכאן. החל מהרגע הראשון בו דיברתי עם ההנהלה, הבנתי לאיזה כיוון אנחנו הולכים. כולם רוצים לנצח ולזכות בתארים, אבל יותר חשוב שבעלים של קבוצות ידברו על מעמד המאמן ועל חזון ודרך עבודה וכאן עושים את זה. התחברתי לחזון של אורי אלון".

עוד אמר האיטלקי: "הקבוצה הזו עשתה דברים יפים מאוד בשנים האחרונות ואני אוהב את הסגנון של המועדון הזה. הארנה, האוהדים המיוחדים, המקום המיוחד הזה, הכל נותן לי אנרגיה. שיחקתי הרבה פעמים נגד נבחרות וקבוצות מישראל ואני מכיר את האווירה. ירושלים היא לא עיר רגילה ויש בה אנרגיה יוצאת דופן. אנחנו צריכים להתחיל את הבנייה דרך השחקנים הישראלים שכבר חלק מהסגל ומשם להמשיך. הכי חשוב שנשדר על אותו גל, כולנו יחד, לגבי דרך העבודה שלנו. אני רוצה שכולם ירגישו שהם חלק ממשהו מיוחד כבר ממשחקי קדם העונה".

פיאניג'אני הוסיף: "לפעמים השוק מאפשר לך להביא שחקנים מסוימים ולפעמים לא. המטרה המרכזית היא שיכירו אותנו, גם באירופה, שם הקבוצה התקדמה בשנים האחרונות. אצלנו באיטליה אומרים שרומא לא נבנתה ביום אחד. כל מאמן שהיה פה לפני בנה עוד חלק ועכשיו הגיע תורי. המטרה שלנו היא להתחרות כמה שנוכל על כל התארים, אבל זה לא יהיה קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
מוכן לאתגר. פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully