וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון צפויה להציע שדרוג לכריס רייט לקראת העונה הבאה

26.6.2016 / 11:02

האלופה תנסה לשכנע את הפורוורד להישאר, סבירות נמוכה מאוד שמונרו ימשיך. במועדון ממתינים להתפתחויות לגבי ליונס ושון דאוסון, שמקווה לקבל הזמנה למחנה של קבוצת NBA באוקטובר

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

שבועיים וחצי עברו מאז רשמה מכבי ראשון לציון את אחת ההפתעות הגדולות של השנים האחרונות וסיימה ריצה נהדרת ברגעי ההכרעה של העונה עם זכייה באליפות, והכתומים עדיין לא פעילים מדי בשוק ההעברות לעונה הבאה. במועדון מאוד מעוניינים לשמור על מרבית השחקנים מהסגל שהביא את התואר ההיסטורי, וההערכות הן שכריס רייט, שרשם פלייאוף טוב מאוד, הוא המועמד הריאלי ביותר מבין הזרים כדי להמשיך. בקבוצה צפויים להציע לרייט שכר משודרג על מנת לראות אותו בקבוצה גם בעונה הבאה.

רייט (27, 2.03) הגיע הקיץ לראשון לציון אחרי עונה אחת בפולין, כאשר לפני כן התנדנד בין ליגת הפיתוח ל-NBA, שם רשם 32 משחקים במילווקי וגולדן סטייט, כולל שיא קריירה של 26 נקודות במדי הווריורס. במדי הכתומים הפך הפורוורד לאחד השחקנים המלהיבים בליגת העל, בעיקר בזכות היכולת שלו להתעופף, להטביע ולחסום. ב-27 משחקי ליגה רשם 12.3 נקודות וחמישה ריבאונדים למשחק, כשביורוקאפ העמיד ממוצעים של 11.1 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. בפלייאוף היה רייט לאחד העוגנים של הכתומים עם 11.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים, כולל 14 נקודות ושישה ריבאונדים בפיינל פור.

מי שכבר חתומים בעונה הבאה בסגל הבכיר של האלופה הם הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול ושני הצעירים גולן גוט ועידן זלמנסון. שון דאוסון נמצא בימים אלה בניו יורק, כשהוא מתאמן לקראת ליגת הקיץ שם ישחק במדי וושינגטון וויזארדס. לדאוסון אופציה בחוזה ללכת למחנה הסופי של קבוצת NBA, ובעיר היין יחכו להתפתחויות בנוגע אליו, כשאם אכן יילך למחנה שיימשך עד חודש אוקטובר, הם צפויים להביא ישראלי נוסף. טוני יאנגר, שלא מחזיק בחוזה, אמור לקבל הצעה לחוזה חדש.

בגזרת הזרים האחרים, הסבירות היא כי דריל מונרו, שמבוקש מאוד בארץ ושמו אף עלה בהקשר של מספר קבוצות באירופה, ימשיך היא נמוכה. מארק ליונס צפוי להיבחן במספר מחנות בארצות הברית בקרוב, ובקבוצה יחכו להתפתחויות גם בעניינו.

שחקן מכבי ראשון לציון, דריל מונרו. יוסי ציפקיס
מבוקש באירופה. דריל מונרו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully